ciemnoróżowa wanna i jej szorowanie

1. Data: 2005-01-15 17:35:26

Temat: ciemnoróżowa wanna i jej szorowanie
Od: "Vanda" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o rade i podpowiedzi.
Odziedziczylam mieszkanie w ktorym w lazience znajduje sie zlewozmywak i wanna
wykonana z materialu przypominajacego na pierwszy rzut oka
marmur ,dowiedzialam sie przypadkiem ze jest to jakis rodzaj żywicy
utwardzanej ,syntetycznej czy cos takiego.Podobno w czasach przejsciowego
kryzysu na rynku -kiedy nie mozna bylo kupic normalnych wanien rzucono spore
parie tychże.Wanna jest koloru ciemnoróżowego i mam straszny problem.Widac na
niej kazdy osad ,nawet po myciu zebow w zwiazku z tym tradycyjne srodki
czyszczzce odpadaja bo same przewaznie zostawiaja bialy osad,Poradzono mi
zebym myla wanne piaskiem lub zwirkiem ale jak dlugo mozna,Poza tym mimo
wielokrotnego plukania w czasie kapieli potem pod pupą cosik niemile chrzęsci.
Czy znacie moze inne sposoby lub srodki czyszczace to "cudo" a nie
zostawiające osadów widocznych na ciemnym tle?
Bede wdzieczna z a kazdą rade
Pozdrawiam
Vanda

2. Data: 2005-01-15 19:07:30

Temat: Re: ciemnoróżowa wanna i jej szorowanie
Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vanda"

> [...]
> niej kazdy osad ,nawet po myciu zebow w zwiazku z tym tradycyjne srodki
> czyszczzce odpadaja bo same przewaznie zostawiaja bialy osad,Poradzono mi

powiem tak, nie mam rozowej, ale mam przerozne inne kolory:-( straszne to
ale coz.

biale zostaje po cilicie, jak myje domestosem - dziala extra i nie zostawia
sladow, z tym ze ja mam akrylowe i ceramicze urzadzenia

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

3. Data: 2005-01-15 19:22:14

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vanda" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy znacie moze inne sposoby lub srodki czyszczace to "cudo" a nie
> zostawiające osadów widocznych na ciemnym tle?

Może nie czyszczące proszki/mleczka ale preparaty w żelu? Niektóre są dość
mocne i usuwają wszystko jak leci.
Sugeruję tylko sprawdzić na maleńkim kawałku wanny czy nie niszczą "tego
czegoś" z czego jest wykonana lub nie mają wpływu na kolor/przebarwienia.

JG

4. Data: 2005-01-16 02:44:23

Od: "lumarcin" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wanna
>.Wanna jest koloru ciemnoróżowego i mam straszny problem.Widac na

Przeprasam za uszczypliwosc ale nie moglem sie powstrzymac po tym poscie

Duze musisz miec zeby skoro musisz myc je nad wanna :)

Jeszcze raz przepraszam to takie czepianei sie slowek

Pozdrawiam
Lu

5. Data: 2005-01-16 11:20:38

Od: v...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Zaprawde mowie Wam,sensem życia niektorych ludzi jest czepianie sie innych
ludzi.....

Moj błąd powinnam napisac w liczbie mnogiej "ich" czyli zlewozmywak i wanna
ale czasami w ferworze pisania umykają takie gramatyczne szczególy....pozatym
w ferworze porannego wstawania moze zdarzyc sie ze dwie osoby (ktore zaspały i
sie teraz spieszą niebotycznie) myją ząbki jednoczesnie,jedna nad wanna a
druga przy zlewozmywaku,a zresztą co ja Ci sie bede tłumaczyc......

Zycze dalszego pomyślnego zwracania uwagi innymm.
Dziekuję bardzo za rzetelne rady,jutro zakupie odpowiedni żel,to aż takie
proste ze takie trudne że na to nie wpadłam hihihi..
Pozdrawiam cieplutko
Vanda

6. Data: 2005-01-18 21:15:23

Od: "Brunon" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vanda" <v...@a...pl> wrote in message

> parie tychże.Wanna jest koloru ciemnoróżowego i mam straszny problem.

Jesli ten problem jest dla Ciebie taki straszny to zastanow sie moze nad
wymiana
tychze kryzysowych rozwiazan na cos bardziej praktycznego w ludzkim kolorze

BTW: Wg mnie Twoj problem nie ma rozwiazania a stosowanie ultra żrących
gelów
moze grozic zatruciem w polączeniu z tym komunistycznym dzielem szatana :)))
no a jest ryzyko ze MC Gywerowskim sposobem stworzysz jakąs bombę chemiczna
i wtedy to dopiero bedzie problem

Pozdro
B.

7. Data: 2005-01-18 21:20:27

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brunon"

> Jesli ten problem jest dla Ciebie taki straszny to zastanow sie moze nad
> wymiana
> tychze kryzysowych rozwiazan na cos bardziej praktycznego w ludzkim
kolorze
sa praktyczne i co gorsze idealnie pasuja kolorystycznie do lazienki -
tylko mi sie nie podobaja

> moze grozic zatruciem w polączeniu z tym komunistycznym dzielem szatana
:)))
to bylo chyba do poprzedniczki:-)
moje to nie dzielo socjalistyczne - a nawet bardzo kapitalistyczne:-)

--
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i jeszcze 143 glodne spiace kucyki

neutralizacja niemilych zapachow ????
Jak usunac okleine?
Jak usunac okleine z mebi?
Jak usunąć okleinę z mebi?