Re: cień śmierci...

From: "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: cień śmierci...
Date: Wed, 20 Jun 2007 02:12:03 +0200

Użytkownik "Depresyjny" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:f59ham$jfj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Na samym początku chciałem powiedzieć, że ŚWIADOMIE żadnego samobójstwa
> nie planuję, więc nie potrzebuję głosów, które będą mnie przekonywać,
> żebym tego nie robił i zapewniać jaki świat jest piękny i ile stracę
> jeśli go opuszczę... Nie o to chodzi...
> Niemniej, że tak określę: śmierć chodzi za mną od dłuższego czasu - w
> postaci dziwnych myśli i odczuć. Co jakiś czas pojawia się w mojej
> głowie obraz własnej śmierci - a to spadam w jakąś przepaść, a to ktoś
> przykłada mi do głowy pistolet i pociąga za spust. W obydwu przypadkach
> [...]

O ile dobrze pamiętam, to rownią pochyłą,
opartą na punkcie jest huśtawka.
Raz w dół, raz w górę.
Przeczekać. Gwarantuję, że się wszystko zmieni.
Obserwacja.
Obserwuj.
Wykorzystaj dołek.
Jak będziesz na górze, nie będziesz miał na to czasu. :-))

Mądry, gdy powstaje dołek, wchodzi w medytację.
Czeka_czas.

W tym czasie może ustalić, co wartościowe.
Jakby chciał. Jak może być. Jak zmienić. i etc...
Myśli.

Demokracja mówi...że kto nie "przechlapał życia"
może zostać prezydentem.

Nie przechlap.
A jeśli już "przechlapałeś", to napraw.
Japończycy żyją po sto lat. Pewnie dzięki Godzilli :-)
Poszukaj jej w sobie :-))

ett