Re: cieple posilki

From: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: cieple posilki
Date: Wed, 9 Jan 2002 09:12:25 +0100
Sender: k...@p...onet.pl@l242.biaman.pl

Użytkownik "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:3c34cad0@news.vogel.pl...

> no to jestem w domu i piszę com wyczytał w księgach mądrych, na pomoc
> wołając bractwo moje

czy Ty się nie przejęzyczyłeś? bractwo? Przecież "bractwo" to
sekta ; )

> przeciw zoptymalizowanym atakom...

...Jaaaakim tam ataaakom ;-7

...taak soobie gaworzymy... ;-7

>jadziem
> nasycona kwasy tłuszczowe w tłuszczach zwierzęcych stanowią tylko produkt
> energetyczny łatwy do zastąpienia przez inne składniki naszego pożywienia,

Wiesz, łatwo zejść w dół, gorzej wejść znowu na górę...

> stanowią więc zbędny balast, tym bardziej że są ciężkostrawne.

Ech, te "mądre księgi"...

> ponadto nadmiar tłuszczów zwierzęcych oraz niedobór błonnika w diecie może
> być przyczyną zalegania masy kałowej w jelitach

Ten "zmasowany" kał - to przeważnie błonnik własnie : )

i rozwoju nieprawidłowej
> mikroflory. w tych warunkach moze nastąpić nieprawidłowa degradacja
związków
> sterydowych skłądnków żółci do związków kancerogennych, co może być
> przyczyną raka jelita grubego i raka sutka

A znasz to może z autopsji? Bo ja znam, u mnie mammografia wykazała liczne
gruczolakotorbielaki w obu piersiach, a ponieważ moja mama zmarła na raka
piersi - nie czekałam na dalszy rozwój tych zmian... wtedy (1993-1994 r.)
unikałam tłuszczu w diecie, ale jednocześnie z papierosów przeszłam na
słodycze, gdyby nie DO, marnie bym skończyła... a na pewno nie klepałabym w
tą klawiaturę : (

> ot, i wszystko - brrr....

Fobia? To się leczy. Najlepiej klin klinem ; )

> tomek

Krystyna*Opty*