cieple posilki

71. Data: 2002-01-10 06:31:56

Temat: Re: cieple posilki
Od: Tomisław Kityński <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwonka" <i...@p...onet.pl> wrote in message
news:a15d3l$1vo$1@news.onet.pl...

> a nie przyszlo ci do glowy, ze przyczyna oseoporozy nie lezy tylko
> w spozywaniu lub nie spozywaniu mleka? ameryka i azja to dwie rozne
> kulturym, zwyczaje i geny.
> poczytaj moze wiecej o osteoporozie
> http://content.health.msn.com/content/dmk/dmk_articl
e_40065
> http://www.osteofound.org/
> iwon(k)a

Dziękuję za linki, ale z racji tego, że moja Matka cierpi na
zrzeszotowienie kości, troszkę się w tym orientuję.

--
===] Internet Designers SA, Programming Dept., senior programmer [===
==] ul. Przedmiejska 6--10, 54-201 Wrocław, http://www.id.pl/ [==

72. Data: 2002-01-10 23:19:35

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomisław Kityński" <c...@a...pl> napisał w wiadomości
> "Iwonka" <i...@p...onet.pl> wrote in message
>

> Dziękuję za linki, ale z racji tego, że moja Matka cierpi na
> zrzeszotowienie kości, troszkę się w tym orientuję.

czy chcesz przez to powiedziec, ze to co tam przeczytales nie
stosuje sie w leczeniu twojej Mamy?, czy wlasnie stosuje?
iwon(k)a

73. Data: 2002-01-10 23:21:03

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Baaaardzo rzeczowy komentarz. "GET A LIFE".

a przynajmniej posmiales sie troche?
iwon(k)a

74. Data: 2002-01-11 16:44:30

Od: Tomisław Kityński <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tomisław Kityński" <c...@a...pl> napisał w wiadomości

> a przynajmniej posmiales sie troche?

Parskałem, choć nie wiem czy to zalicza się do śmiechu. Zalicza się?

75. Data: 2002-01-11 16:46:50

Od: Tomisław Kityński <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> czy chcesz przez to powiedziec, ze to co tam przeczytales nie
> stosuje sie w leczeniu twojej Mamy?, czy wlasnie stosuje?

Niestety moja Mama nie jest wegetarianką, rzekłbym, że zupełnie
przeciwnie. Chcę ją namówić przynajmniej na półroczną rezygnację
z jedzenia mięsa, żeby zobaczyła czy nie przyniesie jej to ulgi,
ale ciężko ją przekonać. Bo zgadza się ze mną, ale dalej nie może
oprzeć się mięsu itp rzeczom. Bardzo mnie to przygnębia, bo na moich
oczach dzieje się coś złego i praktycznie nie mam na to wpływu 8(

76. Data: 2002-01-11 17:03:15

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Tomisław Kityński" <c...@a...pl> wrote in message
> [...]
> oprzeć się mięsu itp rzeczom. Bardzo mnie to przygnębia, bo na moich
> oczach dzieje się coś złego i praktycznie nie mam na to wpływu 8(

Chcesz powiedzieć, że pewny jesteś tego, że powodem osteoporozy
u Twojej mamy jest właśnie to, że je mięso? A skąd taki pogląd?

77. Data: 2002-01-11 19:45:42

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Parskałem, choć nie wiem czy to zalicza się do śmiechu. Zalicza się?

atego to ja nie wiem, czy twoje parskanie to smiech.
iwon(k)a

78. Data: 2002-01-11 19:50:44

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oprzeć się mięsu itp rzeczom. Bardzo mnie to przygnębia, bo na moich
> oczach dzieje się coś złego i praktycznie nie mam na to wpływu 8(

przykro mi w zwiazku z Twoja Mama.
ale pytanie mam podobne do Pszemola, dlaczego uwazasz, ze
dieta bez miesa jej pomoze?
iwon(k)a

79. Data: 2002-01-12 17:14:35

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

80. Data: 2002-01-13 17:53:56

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
co ja będę gadał, zamiast przytaczać pojedynczy
> przypadek z sufitu poczytaj statystyki....

A Ty czytasz?
Polecam:
http://www.gazeta.pl/alfa/artykul.jsp?xx=62448&dzial
=02060902