ciśnienie krwi

11. Data: 2012-10-15 16:57:31

Temat: Re: ciśnienie krwi
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-10-15 12:25, obywatel Jacek uprzejmie donosi:
> Lekarz zmierzył 127/97, czy Ty?
> Jeżeli ktoś podaje ciśnienie bez zaokrąglania do 5 to jest już wysoce
> podejrzane. Mniej więcej tak, jakby ktoś zmierzył wzrost i podał, że ma
> 1822,7 mm, albo że prędkość wiatru wynosi 3,84 m/s

Lekarze też, niestety, często korzystają z automatów.

qr.a

12. Data: 2012-10-15 21:16:45

Od: "plumke.pl" <plumke(2+shift)plumke.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze lepiej sluchac lekarza niz chunskiego aparatu!

> Mierzę ciśnieniomierzem automatycznym z głosowym podawaniem pomiaru.

zmierz lekarzem, pielegniarka itp i niechaj oni ci powiedza
nie dodalas jeszcze czy aparat z mankietem czy nadgarstkowy

pozdr
plumke

13. Data: 2012-10-15 21:18:05

Od: "plumke.pl" <plumke(2+shift)plumke.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Lekarze też, niestety, często korzystają z automatów.

taaaak????
ooo to dosc odkrywcze bo ja nie znam zadnego

14. Data: 2012-10-16 06:23:32

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-10-15 23:18, obywatel plumke.pl uprzejmie donosi:

> taaaak????
> ooo to dosc odkrywcze bo ja nie znam zadnego

To, że Ty tego nie odkryłeś, nie oznacza, że zjawisko nie występuje w
przyrodzie.

qr.a
--
Ludzie umierają codziennie. I nie wszyscy są interesujący.

15. Data: 2012-10-16 11:01:38

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

Widzę, że nie masz pojęcia o tym, co to jest ciśnienie krwi, ani jak się
je mierzy. Bez tego pomiar ciśnieniomierzem automatycznym, nawet
wyposażonym w przystawkę GPS i inne ultra-turbo-bzdury nie jest dla mnie
miarodajny. Najpierw kup ciśnieniomierz zwykły za 20 zł, naucz się
mierzyć, poznaj zasadę działania, a potem możesz się przesiadać na automaty.
Kolega kupił sobie miernik cyfrowy (elektryczny) z automatyczną zmianą
zakresu pomiaru. Chciał coś zmierzyć na początek, więc zmierzył najpierw
napięcie w gniazdku, a potem przeczytał na tymże gniazdku "16 A".
Przełączył na ampery i ........ Co dalej wiedzą tylko wtajemniczeni.
Mniej więcej tak jest z osobami, które dostały pierwszy ciśnieniomierz i
chcą wyciągać wnioski.

No automat, to automat, kabelki też powinien przełączyć "automagicznie" w
odpowiednio zabezpieczone wtyki :)
Na szczęście w większości nowoczesnych multimetrów wymienia się jedynie
bezpiecznik.
Pozdrawiam.
WOJO

16. Data: 2012-10-16 14:18:52

Od: Majka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-15 23:16, plumke.pl pisze:

> [...]
>
> zmierz lekarzem, pielegniarka itp i niechaj oni ci powiedza
> nie dodalas jeszcze czy aparat z mankietem czy nadgarstkowy

Aparat z mankietem i miałam go w przychodni dla sprawdzenia. Problem
mam tylko z tym jak interpretować wynik, czy mam nadciśnienie?

17. Data: 2012-10-16 16:24:28

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 października 2012 16:18:52 UTC+2 użytkownik Majka napisał:
> [...]
> Aparat z mankietem i miałam go w przychodni dla sprawdzenia. Problem
> mam tylko z tym jak interpretować wynik, czy mam nadciśnienie?

Moim zdaniem - tak. I tak wysokie rozkurczowe również nie jest dobre.
Spisuj sobie te pomiary (tak w ogóle, to rób sobie regularnie) i okaż
przy najbliższej wizycie lekarskiej.
A jak będziesz miała pomiar powyżej 160, to leć do pierwszego kontaktu.

--
Pozdrawiam :)
JM

18. Data: 2012-11-22 23:01:17

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mierzę ciśnieniomierzem automatycznym z głosowym podawaniem pomiaru.

Nadgarstkowe kłamią.
Nie mierzy się raz po raz.
Zamów sobie w przychodni holter całodobowy.

Feromon

Fizjoterapia - laser, magnetronic, ultradźwięki - ile sesji powinno się odbyć
Wyniki badania nasienia
wyrywanie brwi
Jak często ludziom rosną tszecie zęby?
skrzypiące kolana