Jakie badania krwi ?

1. Data: 2012-10-14 15:31:54

Temat: Jakie badania krwi ?
Od: "Marek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 39 lat. Od dłuższego czasu czuje się bardzo osłabiony, źle śpię, jestem
nieodporny na grypy, przeziębienia. Jak już złapie infekcje bardzo długo
dochodze do siebie nawet 2 tygodnie. Mam problemy z trawieniem i
wypróżnianiem, częste wzdęcia, nudności. Zdarza się, że wymiotuję jak zjem
jakiś cięższy pokarm, dość często boli mnie głowa. Jako dziecko chorowałem
na odmiedniczkowe zapalenie nerek, później nabawiłem się cukrzycy II
stopnia. Jestem czynny zawodowo ale męcze się w pracy nawet przy małym
wysiłku fizycznym. Staram się żyć zdrowo, słodyczy praktycznie nie jadam,
nie palę tytoniu nie piję alkoholu, bo ostatnio nawet po piwie się źle
czuję.
Chciałbym zrobić badania krwi we własnym zakresie, bo lekarze oszczędzają -
tylko OB i morfologia.. Jakie to mają być badania poza OB i morfologią -
próby wątrobowe, mocznik, kreatynin, co jeszcze, są jakieś próby trzustkowe
? Jak to się nazywa wszystko, jak powiedzieć w laboratorium w okienku?
Proszę o poradę.

2. Data: 2012-10-14 18:26:51

Temat: Re: Jakie badania krwi ?
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za dużo pracujesz, pewnie najlepiej by ci zrobił roczny urlop.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

3. Data: 2012-10-14 19:42:17

Od: "Marek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za dużo pracujesz, pewnie najlepiej by ci zrobił roczny urlop.
Pracuje na jedną zmianę, ale od dziecka zawsze coś mi dolegało, a z wiekiem
siły spadają. Czuje, że coś się dzieje ze mną niedobrego dlatego chciałbym
na początek sprawdzić krew, coby mnie naprowadziło skąd się te moje problemy
nasilają. Nie zman się na leczeniu dlatego proszę Was o naprowadzenie jakie
badania krwi wykonać.
Pozdrawiam
Marek

4. Data: 2012-10-14 20:58:28

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pracuje na jedną zmianę, ale od dziecka zawsze coś mi dolegało, a z
> wiekiem siły spadają. Czuje, że coś się dzieje ze mną niedobrego ....

Ja sobie nie kpię. Patszę realnie. Służba zdrowia i państwowa, i prywatna
działa tak źle, że każdy kontakt (higiena),
a zwłaszcza leczenie (zabieg, lekarstwo) może zaszkodzić, pewnie częściej
niż pomuc.

Kiedyś słyszałam, dano temu, że ktoś policzył, że 80% horub człowiek
zwycięża całkowicie sam, bez leku, bez diagnozy bez badania bez leczenia.
Wygrywa układ odpornościowy.
Ale musisz mu dać szansę.

Dla spokoju duszy idź do medyka, ale uważaj, czytaj ulotki pszed zażyciem
lekarstwa (nie dopiero jak się źle poczujesz), a najlepiej jeszcze w aptece,
pewnie połowy nie kupisz, i pewnie słusznie, jak się doczytasz, że testy
dowiodły, że szczurki po tym lekarstwie rodzą się bez łapek i ogonka.
Kroić się nie dawaj, badania inwazyjne omijaj, medyka traktuj jak radiowego
lektora, on nie myśli, on jest zobowiązany gadać co każą.
Jak powie coś od serca może być zgodnie z prawem pozbawiony prawa
wykonywania zawodu.

5. Data: 2012-10-15 07:56:47

Od: "Marek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja sobie nie kpię. Patszę realnie. Służba zdrowia i państwowa, i prywatna
> działa tak źle, że każdy kontakt (higiena),

Ja do nich chodze tylko po zwolnienia jak już nie mogę fizycznie wyrobić.

> Kiedyś słyszałam, dano temu, że ktoś policzył, że 80% horub człowiek
> zwycięża całkowicie sam, bez leku, bez diagnozy bez badania bez leczenia.
> Wygrywa układ odpornościowy.
> Ale musisz mu dać szansę.

Z odpornością u mnie słabo, małe infekcje mnie okropnie męczą.

> Dla spokoju duszy idź do medyka, ale uważaj, czytaj ulotki pszed zażyciem
> lekarstwa (nie dopiero jak się źle poczujesz), a

Staram się wcale nie brać chyba że z konieczności przeciwbólowe. Ogólnie po
jakichkolwiek lekach czuje się gorzej.

> Kroić się nie dawaj, badania inwazyjne omijaj, medyka traktuj jak
> radiowego

Za dziecka chcieli mi zrobić operacje lewej nerki ale olałem.

6. Data: 2012-11-22 22:58:40

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wątrobowe, mocznik, kreatynin, co jeszcze, są jakieś próby trzustkowe ? Jak to
> się nazywa wszystko, jak powiedzieć w laboratorium w okienku?

Tryb życia?
Odżywianie?
Sen?
Praca?
Rodzina?

Dle mnie na początek cukrzyca do wyleczenia.
Skoro piwo tak źle działa, to wątróbka do naprawy?
Jak długo była obciążania jedzeniem, lekami, alkoholem?

W laboratorium powirdzieć dokładnie to, co na grupie.
Zedrą kasę za potrzebne badania i za niepotrzebne.

A co na to lekarz rodzinny?

Feromon

ciśnienie krwi
Fizjoterapia - laser, magnetronic, ultradźwięki - ile sesji powinno się odbyć
Wyniki badania nasienia
wyrywanie brwi
Jak często ludziom rosną tszecie zęby?