Jakie badania krwi ?

następny post »
From: "Marek" <l...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Jakie badania krwi ?
Date: Sun, 14 Oct 2012 17:31:54 +0200

Mam 39 lat. Od dłuższego czasu czuje się bardzo osłabiony, źle śpię, jestem
nieodporny na grypy, przeziębienia. Jak już złapie infekcje bardzo długo
dochodze do siebie nawet 2 tygodnie. Mam problemy z trawieniem i
wypróżnianiem, częste wzdęcia, nudności. Zdarza się, że wymiotuję jak zjem
jakiś cięższy pokarm, dość często boli mnie głowa. Jako dziecko chorowałem
na odmiedniczkowe zapalenie nerek, później nabawiłem się cukrzycy II
stopnia. Jestem czynny zawodowo ale męcze się w pracy nawet przy małym
wysiłku fizycznym. Staram się żyć zdrowo, słodyczy praktycznie nie jadam,
nie palę tytoniu nie piję alkoholu, bo ostatnio nawet po piwie się źle
czuję.
Chciałbym zrobić badania krwi we własnym zakresie, bo lekarze oszczędzają -
tylko OB i morfologia.. Jakie to mają być badania poza OB i morfologią -
próby wątrobowe, mocznik, kreatynin, co jeszcze, są jakieś próby trzustkowe
? Jak to się nazywa wszystko, jak powiedzieć w laboratorium w okienku?
Proszę o poradę.