cisnieniomierze

1. Data: 2006-02-04 16:09:59

Temat: cisnieniomierze
Od: "scindapsus" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakie polecacie cisnieniomierze nadgarstkowe (czy jak pojde do apteki to mi
doradza wlasciwy, czy taki z jakiego producentem maja cicha umowe)?
Z gory dziekuje za odpowiedzi.

2. Data: 2006-02-04 16:18:01

Temat: Re: cisnieniomierze
Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie polecacie cisnieniomierze nadgarstkowe (czy jak pojde do apteki to
> mi doradza wlasciwy, czy taki z jakiego producentem maja cicha umowe)?

wogole nie polecamy nadgarskow, sa duzo gorsze pod wzgledem dokladnosci od
modeli na ramie

jak juz MUSI byc nadgarstek to polecam tylko i wylacznie OMRON R7 lub R6

Tomasz

3. Data: 2006-02-04 16:31:02

Od: "scindapsus" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> jak juz MUSI byc nadgarstek to polecam tylko i wylacznie OMRON R7 lub R6

A co myslisz o NISSEI WS 720?

4. Data: 2006-02-04 16:37:59

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co myslisz o NISSEI WS 720?

wyjatkowe dziadostwo, chyba ze ma byc na prezent dla tesciowej to moze byc
:-P

jak te co napsalem sa za drogie mozesz kupic jakis stary nadgarstek OMRON'a
ale z wysokich modeli- poznasz je po tym ze mierza cisnienie w czasie
pompowania, a nie wypuszczania powietrza, najtansze OMRONY tez sa kiepskie;
niestety tutaj nie za bardzo jest sens oszczedzac jezeli nie ma to byc
wylacznie zabawka; jak bedziesz cokolwiek kupowal sprawdz czy jest polska
legalizacja (a aptece jest akurat bezpiecznie, gorzej w innych sklepach)

na prawde szczerze radze Ci cisniemiomierz na ramie, chyba ze bedziesz go
nosil ze soba to nie ma wyjscia...

Tomasz

5. Data: 2006-02-04 17:19:20

Od: "scindapsus" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na prawde szczerze radze Ci cisniemiomierz na ramie, chyba ze bedziesz go
> nosil ze soba to nie ma wyjscia...

A z tych na ramie co mozesz polecic (warto np OMRON M6)? Czy oprocz OMRONA
jakas inna firma jest warta uwagi?

6. Data: 2006-02-04 18:54:40

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A z tych na ramie co mozesz polecic (warto np OMRON M6)? Czy oprocz OMRONA
> jakas inna firma jest warta uwagi?

tutaj mniejszy problem, bo pomiar jest duzo prostszy i nie trzeba
wyrafinowanej elektroniki; kup tylko automata a nie polautomata, bo do tych
laduja elektronike rodem z lat 70 i bardziej sie psuja:-)

moim faworytem jest OMRON M7 i starszy M6 ale nawet tani M3X tez sobie
radzi; niezle sa jeszcze Microlife, Hartman (mieli klopoty z rekawami ale
uczciwie wymieniaja na swoj koszt i jest az 3 lata gwarancji)- unikaj jak
onia marek ktorych nie znasz, bo jest na prawde kupe chlamu na rynku

Tomasz

7. Data: 2006-02-04 19:47:08

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wogóle odradzam zakup ciśnieniomierza w aptece. Nie żebym coś miał
przeciwko aptekom, ale w tym przypadku ceny są zbyt wygórowane.
Ważne jest też dla kogo ma być ten ciśnieniomierz. Jeśli dla osoby starszej
o słabiej wyczuwalnym pulsie to nadgarstkowy może wogóle nie mierzyć albo
dawać absurdalne wyniki.
Jacek

8. Data: 2006-02-04 21:36:00

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 4 Feb 2006 17:18:01 +0100, *Tomasz*
<news:8ae68$43e4d3be$d4ba57cf$13534@news.chello.pl> napisał(a):

> jak juz MUSI byc nadgarstek to polecam tylko i wylacznie OMRON R7 lub R6

A ja mam ciśnieniomierz nadgarstkowy Philips' i jestem z niego bardzo
zadowolona. Lekarka też nie miała zastrzeżeń.

--
Kaja

9. Data: 2006-02-04 22:22:33

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 4 Feb 2006 17:18:01 +0100, *Tomasz*
<news:8ae68$43e4d3be$d4ba57cf$13534@news.chello.pl> napisał(a):

> jak juz MUSI byc nadgarstek to polecam tylko i wylacznie OMRON R7 lub R6

A ja mam ciśnieniomierz nadgarstkowy Philips'a i jestem z niego bardzo

10. Data: 2006-02-04 23:56:43

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scindapsus" <s...@v...pl> napisał w wiadomości

> A z tych na ramie co mozesz polecic (warto np OMRON M6)? Czy oprocz
OMRONA
> jakas inna firma jest warta uwagi?

kazdy rteciowy jest o niebo lepszy od pozostalych

--
pozdro
ape

merkery refundacja