Monitorzy Badań Klinicznych

1. Data: 2006-02-04 11:30:12

Temat: Monitorzy Badań Klinicznych
Od: "MSOURCE Medical Development Sp. z o. o." <k...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

MSOURCE Medical Development jest uznaną międzynarodową firmą CRO z
centralą w Brukseli. Świadczymy kompleksowe usługi dla liderów sektora
farmaceutycznego, biotechnologicznego i dla producentów urządzeń
medycznych. W związku z prężnym rozwojem biura w Warszawie pilnie
poszukujemy

Monitorów Badań Klinicznych / Clinical Research Associates

Zadania:
- Organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór administracyjny nad
badaniami klinicznymi (faz I - IV) w oparciu o wytyczne ICH-GCP
- Kontrola i weryfikacja danych z badań oraz danych źródłowych, sprawne
rozwiązywanie 'queries'
- Wsparcie badaczy w postępowaniu zgodnie z protokołem, procedurami i
terminami

Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego (medycyna, farmacja, biologia, chemia lub pokrewne)
- Rocznego lub dwuletniego doświadczenia zawodowego w monitorowaniu
badań klinicznych
- Biegłej znajomości języka angielskiego
- Komunikatywności oraz świetnych zdolności interpersonalnych
- Samodzielności i skrupulatności

Naszym pracownikom oferujemy:
- Możliwości rozwoju zawodowego w stabilnej firmie w środowisku
międzynarodowym
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z samochodem i pakietem socjalnym
dostosowane do kwalifikacji i doświadczenia
- System regularnych szkoleń

Aplikacje w języku angielskim (nr ref: CRA-GD) prosimy nadsyłać na adres:

r...@m...com

lub

Kamal Badran
MSOURCE Medical Development Sp. z o.o.