methotrexat

1. Data: 2006-02-04 08:29:44

Temat: methotrexat
Od: brunox <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co wiecie na temat leku methotrexat podawanego przy reumatoidalnym
zapaleniu stawów. Czy jest on skuteczny, jak wpływa na kilkuletnie
dzieci? Na co zwracać uwagę przy podawaniu tego leku? Ogólnie prosiłbym
o wszelkie informacje na ten temat.

2. Data: 2006-02-04 09:19:16

Temat: Re: methotrexat
Od: "Radosław Rossa" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na co zwracać uwagę przy podawaniu tego leku? Ogólnie prosiłbym o wszelkie

Metotreksat jest przeciwwskazany u dzieci. Jest lekiem stosowanym m.in. w
RZS, ale tylko u dorosłych.

3. Data: 2006-02-06 00:22:54

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:ds1okj$dss$1@news.onet.pl tako rzecze brunox

> [...]
> dzieci? Na co zwracać uwagę przy podawaniu tego leku? Ogólnie
> prosiłbym o wszelkie informacje na ten temat.

Wpadnij do nas (czyli forum ZZSK)
http://free4web.pl/3/0,9347,default.html (mamy tam trochę ludzi z RZS)
i jeden z wątkow może cię zainteresować "Methotrexat"
http://free4web.pl/3/2,9347,14907,2684712,Thread.htm

"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie
szybko jak młodzi początkujący."
Robert Pyzel r p y z e l @ g a z e t a . p l (usuń BezSpamu z adresu)

hemoroidy
gojenie sie rany
co mi grozi? Kamien w woreczku i wodniak
rehabilitacja
Diprophos a kaletka stawu łokciowego