Diprophos a kaletka stawu łokciowego

1. Data: 2006-02-03 21:04:46

Temat: Diprophos a kaletka stawu łokciowego
Od: "Negatyw" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Po paru odessaniach + zastrzyk z Diprophos, wysiękowe zapalenie kaletki stawu
łokciowego ustąpiło. Niestety - na niecałe 2 tygodnie.
I ortopeda na widok bąbla (po odessaniu) - znów podał tenże steryd.
Infos nie wypowiadają się przychylnie:
http://groups.google.pl/group/pl.sci.medycyna/browse
_thread/thread/c518dcdb11920a69/0eac37a041cec328?lnk
=st&q=diprophos&rnum=9&hl=pl#0eac37a041cec328

http://www.luszczyca.pl/read.php?f=1&i=3533&t=3533

http://biegajznami.pl/forum/viewtopic.php?p=135178&s
id=3a92bfeae1d724a2e050d021fcf084bc

Czyżby leczenie skutku a nie przyczyny ???
Co o tym sądzicie? 2 zastrzyki już mam na koncie...

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

2. Data: 2006-02-03 23:29:20

Temat: Re: Diprophos a kaletka stawu łokciowego
Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:ds0gh0$14a$1@opal.icpnet.pl tako rzecze Negatyw

> http://www.luszczyca.pl/read.php?f=1&i=3533&t=3533

Łuszczyce masz? Bo tam stan zapalny ma inne przyczyny?

> http://biegajznami.pl/forum/viewtopic.php?p=135178&s
id=3a92bfeae1d7
> 24a2e050d021fcf084bc
Myślałem, że tylko bokserzy i kulturyści mają taki poziom

> Czyżby leczenie skutku a nie przyczyny ???
> Co o tym sądzicie? 2 zastrzyki już mam na koncie...

Ufaj lekarzowi nie internetowi, możesz zapytać o fizykoterapie (np.
laser )

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

3. Data: 2006-02-04 06:48:05

Od: "Negatyw" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...BezSpamu.pl> napisał w wiadomości

> Łuszczyce masz?

Chodzi mi nie o chorobę a o max ilość zastrzyków. Jeden a dyskutantów
wypowiedział się o max 5-ciu. Stąd moje zaniepokojenie.

> Myślałem, że tylko bokserzy i kulturyści mają taki poziom

Jak widać - biegacze również. Na szczęście nie należę do żadnych z nich.

> Ufaj lekarzowi nie internetowi,

Jeśli to lekarz a nie koniował - też jestem tego samego zdania.
Czemuś jednak służy ta grupa, prawda? :)

> możesz zapytać o fizykoterapie (np. laser)

Zapytałem i o to. Zobaczyłem tylko wielki uśmiech na twarzy. To lekarz wojskowy.
Zasiegnę również informacji (choć kolejki tam spore)u specjalisty w klinice
ortopedycznej: http://www.sk4.am.poznan.pl/

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

4. Data: 2006-02-05 08:47:52

Od: "Negatyw" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...BezSpamu.pl> napisał w wiadomości

> możesz zapytać o fizykoterapie

P.S. A co sądzisz o wszelkiego typu maściach? (np. Traumel S, Dr Żel)?

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

5. Data: 2006-02-06 00:19:33

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:ds1io5$bpj$1@opal.icpnet.pl tako rzecze Negatyw

> Chodzi mi nie o chorobę a o max ilość zastrzyków. Jeden a
> dyskutantów wypowiedział się o max 5-ciu. Stąd moje
> zaniepokojenie.

Zetknąłem się z opinią (pacjentów, jako i ja), że częste blokady,
zwłaszcza w małe stawy go "rozpuszczają". Tylko, że ostatnio cofałem
się w rozwoju ewolucyjnym przez stan zapalny kciuka (ha, wkładanie
skarpetek, otwieranie drzwi kluczem, uruchamianie samochodu - trudne
rzeczy), że wolałem blokadę (i laser)

> Jeśli to lekarz a nie koniował - też jestem tego samego zdania.
> Czemuś jednak służy ta grupa, prawda? :)

A tu podałeś za mało danych. Stan zapalny , a przyczyna ? Uraz,
infekcja, diabli wiedzą? OB, ASO ?

A smarowidła są OK. Ja preferują Naproxen Żel (jest też tani). Same
pigułki to toksyczny staroć (brałem kiedyś), ale w maści go dobrze
toleruję

6. Data: 2006-02-06 09:17:51

Od: "Negatyw" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tu podałeś za mało danych. Stan zapalny , a przyczyna ? Uraz,
> infekcja, diabli wiedzą? OB, ASO ?

Musiałem się walnąć gdzieś w magazynie. Często tak się dzieje w handlu.
Klasyczny więc uraz.
Dopiero po pewnym czasie wyskoczył pod skórą ten wysięk na łokciu.

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

Problem z zatokami