pijawki lekarskie

1. Data: 2006-02-03 18:50:18

Temat: pijawki lekarskie
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie, czy pijawka przysysa się tylko bezpośredenio do skóry, czy
może się też przyssać np. przez gumową rękawiczkę?
Jeśli tak, to w jaki sposób niedoświadczona osoba może sobie takie
stworzenie przystawić?

Dzięki i pozdrawiam
Barbara

2. Data: 2006-02-04 17:04:13

Temat: Re: pijawki lekarskie
Od: "SJ" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:ds08l3$m3v$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
> może się też przyssać np. przez gumową rękawiczkę?
> Jeśli tak, to w jaki sposób niedoświadczona osoba może sobie takie

Zdaje się, że niedoświadczona osoba nie powinna tego robić. Ze względu na
możliwość przenoszenia chorób, oraz na to, że należy dokładnie wiedzieć co
się robi i w jakich okolicach ciała i po co.
Na mojej podstronie umieściłem kilka linków o pijawkach, ale chyba to będzie
za mało na rozwianie wątpliwości
http://www.skynet.com.pl/~robol/medycyna.htm

Pozdrawiam
Robol

3. Data: 2006-02-04 20:24:14

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się robi i w jakich okolicach ciała i po co.
> Na mojej podstronie umieściłem kilka linków o pijawkach, ale chyba to

Dzięki serdeczne. Moja teściowa dostała pijawki lekarskie z zaleceniem gdzie
ma sobie je przystawić, ale nie wiedziała, jak je chwycić.

Pozdrawiam.
Barbara

sklejka - co to takiego ?
Żelazo ?