Zawroty głowy.

1. Data: 2006-02-03 16:04:40

Temat: Zawroty głowy.
Od: Adrian <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Dziesięć dni temu zostałem obity przez dwóch dżentelmenów. Wynikiem była
porozcinana warga, kilka siniaków. Byłem na drugi dzień u lekarza który
mnie oglądał, opukiwał i nic więcej nie stwierdził oprócz gózów i
siniaków. Od kilku dni czuję dziwne zawroty głowy jak szybko wstanę czy
wykonam jakiś szybki ruch. Akurat jest piątek wieczór i do lekarza moge
iść dopiero w poniedziałek. Dostałem kilka ciosów w głowę, głównie koło
skroni i na górze czaszki. Mogłem utracić na chwilę przytomność, bo nie
pamiętam całego zajścia. Rozcięć głowy nie miałem żadnych.

Od jakiegoś miesiąca leczę się też na depresję i w/w objawy już mi
towarzyszyły, lecz ustały może z tydzień temu. Głowa mnie nie boli ani
nie bolała po zajściu, choć byłem lekko wstawiony i mogło mnie to
znieczulać.

Boję się bo czytałem o krwiakach mózgu na necie i boję się, żebym czegoś
takiego nie miał. Czy mam dziś jechać na dyżur czy poczekać do
poniedziałku, a może jest to normalna sprawa bo takim obiciu,nie
zdarzało mi się coś takiego wcześniej więc nie wiem i mogę panikować.

--

Adrian Skalnik

2. Data: 2006-02-03 16:43:19

Temat: Re: Zawroty głowy.
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrian" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> poniedziałku, a może jest to normalna sprawa bo takim obiciu,nie zdarzało
> mi się coś takiego wcześniej więc nie wiem i mogę panikować.

Nie musisz czekac do poniedzialku, powinienes jak najszybciej trafic na
ostry dyzur. Jesli masz jakies "slady" z wizyty u lekarza, to dobrze zebys
je mial ze soba(niekoniecznie).

Iwona
b_o_n_a f_ i_d_e

3. Data: 2006-02-03 19:53:25

Od: Adrian <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):
> [...]
> ostry dyzur. Jesli masz jakies "slady" z wizyty u lekarza, to dobrze zebys

Wybrałem się do lekarza rodzinnego, ten dał mi skierowanie do hirurga na
SOR, tam zrobiono mi prześwietlenie, nic nie wykazało, przyszedł do mnie
neurolog i po badaniu stwierdził że miałem wstrząs mózgu, przepisał
Microser i nakazał wizytę za tydzień.

W sumie dobrze że poszedłem dziś, bo przynajmniej wiem na czym stoję.
Mam nadzieję że nie wyciągne kopyt od tego :]

--
Adrian

Leki a latanie
krwawienie z nosa, nabrzmiałe żyły...