ciśnieniomierze - jakie anjlepsze?

1. Data: 2003-03-13 12:24:16

Temat: ciśnieniomierze - jakie anjlepsze?
Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na początku wszystkich witam, bo jestem tu po raz pierwszy :))

Chciałam zapytać jaki ciśnieniomierz jest najlepszy/w miarę dobry do
stałego, domowego uzytku. W archiwum znalazłam jakieś listy sprzed paru lat
krytykujące ciśnieniomierze nadgarstkowe. Czy nadal tak jest (jeśli to było
prawda). Jaki będzie najlepszy. Mam na mysli i rodzaj i firme.
Zastanawiamy się nad nadgarstkowym Scala sc6180 - po prostu jest na nasze
możliwości finansowe... ale czy jest dobry?

Pozdrawiam,
Joanna

2. Data: 2003-03-13 12:29:31

Temat: Re: ciśnieniomierze - jakie anjlepsze?
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiamy się nad nadgarstkowym Scala sc6180 - po prostu
> jest na nasze możliwości finansowe... ale czy jest dobry?

Jak pisałaś wyżej nadgarstkowe nie są polecane, zwłaszcza dla osób starszych
(piszę to na podstawie wypowiedzi osób piszących na tę grupę). Ja od ponad 3
lat mam pólautomatyczny Microlife za ok. 250 zł wówczas. Wyniki pomiarów są
wiarygodne i powtarzalne i jestem b. z niego zadwolona.

Ania

3. Data: 2003-03-13 19:43:56

Od: "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania B-J" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> lat mam pólautomatyczny Microlife za ok. 250 zł wówczas. Wyniki pomiarów

> wiarygodne i powtarzalne i jestem b. z niego zadwolona.

W tej chwili taki microlife kosztuje coś koło 100-polecam

Peter

> Ania

Betadine i Macmiror
co sadzicie o tym?