co do duszonych grzybow?

1. Data: 2006-08-17 07:54:43

Temat: co do duszonych grzybow?
Od: "Tomasz" <t...@o...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazbieralem duzo zajaczkow i chce zrobic na obiad ze smiatana, ale nie wiem
czy to tylko z ziemniakami czy dorzucic kawalek martwego zwierzecia, nie mam
pojecia nawet jakiego

2. Data: 2006-08-17 08:26:37

Temat: Re: co do duszonych grzybow?
Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz wyklikał(a):
> Nazbieralem duzo zajaczkow i chce zrobic na obiad ze smiatana, ale
> nie wiem czy to tylko z ziemniakami czy dorzucic kawalek martwego
> zwierzecia, nie mam pojecia nawet jakiego

Nie psuj smaku grzybów padliną ...
W ostateczności pieczyste: polędwica, schab, dziczyzna

PS. czasami do grzybów duszonych dodaję trochę skwarek z boczku wędzonego
tak by padliną trąciły ;)

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)

3. Data: 2006-08-17 14:49:55

Od: "kruk" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Tomasz wyklikał(a):
Mój przepis na grzyby leśne duszone ,w śmietanie.
Grzyby jak zawsza umyć pokroić, krótko obgotować odcedzić i wrzucić na
rozgrzaną patelnię( tłuszcz w zależności od upodobań, oliwa, olej
,smalec)Smarzyć dodając cebulkę, sporo natki pietruszki listek laurowy sól,
pieprz(mielony).Smarzyć do miękkości.Nie pozwolić aby grzyby zarumieniły się
bo stwardnieją i zmienią smak, można podlewać wodą i koniecznie pod
przykryciem.
Grzyby już są miękkie ,dodajemy śmietanę, koniecznie kwaśną i gęsta. Teraz
już tylko odparować żeby sos był wystarczająco gęsty i mamy niebo w gębie.

4. Data: 2006-08-19 18:09:13

Od: "Dominika" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-08-19 18:11:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora