Re: co gdy miłość rani ?

From: "Mycha" <v...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: co gdy miłość rani ?
Date: Mon, 20 Feb 2006 14:52:27 +0100

"Szyderca!" <u...@m...pl> napisał:

> Masz nudne teaorie wyssane z pizdy. Na grupy pisze tysiac razy dluzej niz
> ty i wiem co kurwa robie. Ty zato jakas idiotka przychodzisz i pokazujesz
> jaka jestes niby madra i wszechwiedzaca. Pierdole cie, bo niczego nie
> wnosisz, nic ciekawego nie pokazujesz.... po co istniejesz?

Mam problemy Wszewiedzacy i Wszechwladny Szyderco Panujacy nam w
Niezglebionych Czelusciach Szarej Masy Usnetu ze zrozumieniem Twego jakze
wznioslego i wypelnionego przeslaniem godnym bogow sponiewieranych grup
dyskusyjnych tekstu.
Czy mozesz mnie, marna idiotke, oswiecic i potwierdzic lub tez zaprzeczyc,
czy me odczytanie nastepujacych wyrazow i zdan jest prawidlowe?
Czy:
teaorie = teorie
ty = Ty
zato = za to
przed 'jakas', 'jaka' 'niby' brakuje przecinka
cie = Cie
Bo ja, szara, nic nie warta istota, ktora istnieje tylko po to, by byc
okazja do Twych szyderstw rzecz jasna, bo po nic wiecej nie ma zamiaru tu, w
owym poscie do Ciebie, zaistniec, gubie sie w Twych jedynych w swym rodzaju
wywodach, ktore smialo mozna nazwac 'chansons que tout cela!'.
Z powazaniem, niegodna, bys okiem swym wylupialym i przekrwionym, bo na
ignorancje ma nie mogacym patrzec, na nia nawet pacnal.
M...