co jest grane z tym adamem i wloskimi daniami?

1. Data: 2001-11-30 21:21:42

Temat: co jest grane z tym adamem i wloskimi daniami?
Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znowu ta sama prosba tylko inaczej sformulowana. A moze gosc otwiera
restauracje? Tworzy ksiazke kucharska????
Kaska

1. Data: 2001-11-30 22:23:00

Temat: Re: co jest grane z tym adamem i wloskimi daniami?
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze troche wiecej wiary w zwyklych ludzi

E, jak czytam ten list to mi się zaraz łańcuszki szczęścia przypominają....

Jak człowiek jest misjonarzem to dokonał wyboru świadomie i użalanie się nad
nim jst bez sensu bo powinien być szczęśliwy z tego co robi dla innych.
--
ostry

1. Data: 2001-11-30 22:24:06

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Znowu ta sama prosba tylko inaczej sformulowana. A moze gosc otwiera
> restauracje? Tworzy ksiazke kucharska????
> Kaska

moze troche wiecej wiary w zwyklych ludzi

Mechcia

1. Data: 2001-11-30 22:27:15

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A poza tym oryginalne włoskie porawy to tak jak chińskie - kuchnia włoska ma
tyle rejonów, potrawy różnią się między sobą znacznie. Czyli facet
faktycznie kobinuje ( IMHO )

--
ostry

1. Data: 2001-11-30 22:40:38

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:9u90ub$st$...@n...tpi.pl...

> mechcia ty zlosliwcze:-))))))))))

ja zlosliwa??????????? alwez skad!:))))))))))))

Mechcia
ja tylko ood wczoraj zaczepny humor mam:))))

1. Data: 2001-11-30 22:40:40

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u90ub$st$...@n...tpi.pl...
> moze troche wiecej wiary w zwyklych ludzi
>
> Mechcia

mechcia ty zlosliwcze:-))))))))))

1. Data: 2001-11-30 22:42:55

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u90ub$st$...@n...tpi.pl...
wiary w zwyklych ludzi

> Mechcia
Wyraznie ci odpisalam o co chodzilo - o znajomych po fachu. Trza bylo czytac
i nie czepiac sie:-) Kaska

1. Data: 2001-11-30 22:43:55

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiary w zwyklych ludzi

> Wyraznie ci odpisalam o co chodzilo - o znajomych po fachu. Trza bylo

to Ty nie czytasz!!!!

Mechcia

zeby nie bylo OT to dodam ze jutro chyba pierogi z kapusta i grzybami
uczynie

1. Data: 2001-11-30 22:48:25

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

!
Katarzyna Nowak <k...@p...wp.pl> a écrit dans le message :
3...@n...vogel.pl...
> Znowu ta sama prosba tylko inaczej sformulowana. A moze gosc otwiera
> restauracje? Tworzy ksiazke kucharska????

A co wiemy o innych osobach, ktore tutaj o przepisy prosza ?
(ktore nawet nie dokonuja wysilku by przeformulowac pytanie...)

ps. chyba ze latwiej skrytykowac niz sensowny przepis znalezc (i wklepac)

--
Niesz

1. Data: 2001-11-30 22:51:56

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u923h$aa7$...@n...tpi.pl...

> zeby nie bylo OT to dodam ze jutro chyba pierogi z kapusta i grzybami
> uczynie

A uczyn uczyn;-)))
Ja to chyba jakas poledwice strzele;-)

makowiec A.Solon
Babrol ratunkowy
Pierwsze święta
Poszukuje przepisow oryginalnych dan wloskich cz. II
kasza manna