kasza manna

1. Data: 2001-11-30 19:42:46

Temat: kasza manna
Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

powiedzcie mi prosze ile mam wsypac kaszy manny na 1/2 litra mleka i jak
dlugo gotowac zeby byla bardzo gesta, bo mi zwykle wychodzi odpowiednia jak
wsype pol torebki :))))) czy rzeczywiscie az tyle trzeba tego wrzucic czy
wystarczy mniej?

pozdroofka
NeeA

1. Data: 2001-11-30 20:12:29

Temat: Re: kasza manna
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nea" <n...@w...pl> wrote in message news:9u8nfq$e87$1@news.tpi.pl...
> [...]
> NeeA
>

> Na 1/2 litra mleka wysyp około 7 - 8 łyżek czubatych kaszy manny, a gotuj
aż biała pianka zginie z powierzchni.
Pozdrawiam Dorunia

1. Data: 2001-11-30 20:30:18

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorunia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Na 1/2 litra mleka wysyp około 7 - 8 łyżek czubatych >kaszy manny, a
gotuj
> aż biała pianka zginie z powierzchni.

dzieki bardzo

pozdrooffka
NeeA

1. Data: 2001-12-01 08:51:14

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nea <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u8nfq$e87$...@n...tpi.pl...
> [...]
jak
> wsype pol torebki :))))) czy rzeczywiscie az tyle trzeba tego wrzucic czy

a w ogóle to tę kaszkę robi sie najprościej wrzucając ja na gotujące się
mleko, wtedy nie trzeba stać tak strasznie długo i mieszać. Ja zazwyczaj
sypie cienkim strumyczkiem mannę, mieszam łyżką i patrzę czy już uzyskuje
odpowiednią konsystencję, a robi to w gotującym się płynie dość szybko. Aha,
a wcześniej sypię do mleka trochę cukru.

Wkn

1. Data: 2001-12-01 13:16:42

Od: "Monisiatko" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

a w ogole to lubie grysik (czylikasze manne)???
Bo ja bardzo.
Co prawda nie jadlam chyba z 10 lat, ale po ostatnichdyzkusjach na grupie -
kupilam, dodaje do byduniu albo robie sam grysik.
Pychotka....
Monisiatko
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

ciasto migdałowe z opakowania proszku do pieczenia
ufffff
Przepis na salatke z burakow...
Ale draka! Zrobilam babke
Pierogi pieczone Magdaleny