co jeszcze z mąki kukurydzianej?

1. Data: 2005-05-11 16:22:00

Temat: co jeszcze z mąki kukurydzianej?
Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam w domu sporo mąki kukurydzianej, którą muszę do końca lipca wykorzystać bo
traci ważność.
Szukam przepisów na jej wykorzystanie.Znalazłam w archiwum przepisy na: chleb
kukurydziany, tortille, nalesniki,jakieś dwa ciasta z Puszki.
Dzisiaj zrobiłam chleb kukurydziany i wydaje mi się, że nie za bardzo mi
wyszedł.Opadł a na spodzie zrobił sie taki troche zakalec. Może dlatego, że
zamiast oleju użyłam oliwy z oliwek, albo mąka kukurydziana nie była dobrej jakości.
Poza tym nie bardzo wiem z czym się taki chleb je- do czego on pasuje.
Tortille już tez robiłam - bardzo dobra potrawa.
Tych dwóch ciast jeszcze nie robiłam.

Może znacie jeszcze jakieś przepisy z wykorzystaniem maki kukurydzianej

pozdrawiam
pusiak

2. Data: 2005-05-11 22:49:56

Temat: Re: co jeszcze z mąki kukurydzianej?
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 11 mai 2005 ŕ 18:22:00, dans <0...@n...onet.pl>
vous écriviez :

> Witam
> Mam w domu sporo mąki kukurydzianej, którą muszę do końca lipca wykorzystać bo
> traci ważność.
> Szukam przepisów na jej wykorzystanie.

W dniu w ktorym traci waznosc czuwaj, az do momentu kiedy mozez wyrzucic
do smieci to make.

Ewcia
Czuj czuj czuwaj

--
Niesz

3. Data: 2005-05-12 07:53:50

Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pusiak" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Tych dwóch ciast jeszcze nie robiłam.
>
> Może znacie jeszcze jakieś przepisy z wykorzystaniem maki kukurydzianej

Ano robi sie takie ciasto:

pół na pół maka kukurydziana ze zwykła
do tego troche soli proszku do pieczenia
jajek i mleka

generalnie tyle aby ciasto było ciut gęsciejsze niz na naleśniki

a potem w tym cieście macza sie parówki drobiowe
i smaży na głębokim oleju

Marek

4. Data: 2005-05-12 11:56:34

Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W dniu w ktorym traci waznosc czuwaj, az do momentu kiedy mozez wyrzucic
> do smieci to make.
>

> Ewcia
> Czuj czuj czuwaj

A niby dlaczego mam ją wyrzucać? Co?

5. Data: 2005-05-12 13:59:23

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja z maki kukurydzianej robilam cos ala nalesniki, proporcje mam w domciu
wklepie wieczorem.

6. Data: 2005-05-12 16:35:30

Od: "eM eL" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

pusiak <p...@b...pl> napisał(a):

> Może znacie jeszcze jakieś przepisy z wykorzystaniem maki kukurydzianej

Jesli znasz angielski lub hiszpanski to googlem poszukaj np.
Masa harina
czy maseca
pupusa
et cetera
to wyskoczy troche wypiekow, zup i potraw. Np. mozna sprobowac pupusas czy
sopa de tortilla czy inne takich specjalow kuchni pld-srodkowo amerykanskich.

em el

7. Data: 2005-05-12 21:00:27

Od: "katarzyna ms" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

pusiak <p...@b...pl> napisał(a):

> Dzisiaj zrobiłam chleb kukurydziany i wydaje mi się, że nie za bardzo mi
> wyszedł.Opadł a na spodzie zrobił sie taki troche zakalec.<

sprobuj pomieszac make kukurydziana ze zwykla, pszenna, Mozesz w ten sposob
zrobic ciasto do tarty warzywnej.
katarzyna

Dietetyczne obiadki????
piekarnik i zegar??