Re: co macie aktualnie w "robocie" :))

Data: 2002-09-26 14:50:57
Temat: Re: co macie aktualnie w "robocie" :))
Od: "Luisa" <l...@c...com>

To teraz ja :)):
- sweterek dla Maleństwa, co chwilę go pruję, bo coś mi nie tak wychodzi; na
razie skończone plecy i zaczęta połowa przodu;
- sweterek dla mnie patchwotkowy (cztery fragmenty)
- niebieska bawełniana sukienka, którązaczęłam pruć i przerabiać na:
- sweterek bawełniany, niebieski w warkocze, skończone plecy, zaczęty przód,
zarzucony na wiosnę ...
- reszta niebieskiej bawełny przeznaczona na sweterek dla Maleństwa
- sweter dla Najmilszego, obiecany od trzech lat (nie mam jeszcze włóczki...
:)))

XXX
- ogromy obrus w kwiaty - łąkę, zaczęty dwa lata temu. Dopiero fragment
pierwszej połowy
- pościel dla Maleństwa (skończony ochraniacz na łóżeczko i bordiura na
pościel, do uszycia jeszcze posciel i poszewka na poduszkę)
- kołderka w owieczki dla Maleństwa - ochraniacz na łóżeczko (narazie uszyty
ochraniacz i przygotowena częśćmateriałów na kołderkę).

Poza tym część włóczki i pomysł na sweterek wełniany dla Maleństwa, a w
zasadzie pomysł na kilka sweterków.

Więcej nie pamiętam...
Pozdrawiam,
Luiza