Re: co mam zrobić?

11. Data: 2007-09-07 11:10:24

Temat: Re: co mam zrobić?
Od: Lolalna Loja <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) pisze:

> No to po co w małżeństwie?

Bo mam wątpliwości czy sama sobie poradzisz.

L.

12. Data: 2007-09-07 11:16:23

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> McDreamy or McSteamy? *Księżniczka Telimena (gsk)*. Seriously?
> Seriously.

> Cóż, to są Twoje wieloletnie zaniedbania.

Raczej charakter.

> Naprawdę istnieją opeikunki.

Wiem, ale ja miałam zawsze kolegów, a nie koleżanki, a mój mąż jest
oczywiście przeciwny spotkaniom z moimi kolegami z dawnych lat pomimo tego,
że nie ma w tych spotkaniach żadnych damsko-męskich podtekstów.

> No ale cóż... z kolejnego posta wynika, że opiekunki sa be. Czyli
> cały czas siedziesz z dziećmi.

Nie be, tylko po co mi opiekunka? żebym poszła na spacer? czasami zostawiam
dzieci z opiekunką albo rodzicami, ale z koleżankami sprzed lat nie bardzo
mam o czym gadać po takiej przerwie, a koledzy są poza zasięgiem. Spotkałam
się niedawno z jednym to była wielka awantura.

> Myslisz ze Twoj maz jest typem faceta dla którego atrakcyjna jest
> żona nie mająca żadnego zycia? W sumie o czym gadac z taką żoną poza
> kaszelkiem dzieciątka...

Mam wrażenie, że tak. Byle go wysłuchać zapewnić zaplecze domowe i pozwolić
pracować.
Pozdrawiam
Teli.

13. Data: 2007-09-07 11:16:45

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalna Loja" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> ROTFL
> Z doświadczenia (własnego) wiem, że kobieta niepracująca to cofnięta w
> rozwoju kura domowa. Baby do garów to hasło szowinistyczne.

Nie obrażaj proszę wszystkich kur ;-)

Qra pracująco-domowo-mężowo-dzieciata, wszystko da się połączyć

14. Data: 2007-09-07 11:17:12

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> napisał w wiadomości

> Mash fotkie?
> Już cię kofam!
> s i w a
> zachwycona

Wiedziałam, że tak będzie... hehe

Qra

15. Data: 2007-09-07 11:26:25

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Księżniczka Telimena (gsk)*. Seriously? Seriously.

> Raczej charakter.

Czyli nie ma problemu skąd wziąc znajomych/przyjaciół nagle - bo Ty ich nie
potrzebujesz.

> Wiem, ale ja miałam zawsze kolegów, a nie koleżanki, a mój mąż jest
> oczywiście przeciwny spotkaniom z moimi kolegami z dawnych lat pomimo tego,
> że nie ma w tych spotkaniach żadnych damsko-męskich podtekstów.

No i co? Mąż Ci mówi, że masz nie spotykać z kolegą i Ty posłusznie sie na
to zgadzasz? Na kaman...

> [...]
> mam o czym gadać po takiej przerwie, a koledzy są poza zasięgiem. Spotkałam
> się niedawno z jednym to była wielka awantura.

Musisz sie spowiadać mężowi z tego co robisz jak go nie ma?
Idziesz się spotkac ze znajomymi i tyle.

> Mam wrażenie, że tak. Byle go wysłuchać zapewnić zaplecze domowe i pozwolić
> pracować.

No to pasujecie do siebie.

Wybacz, ale mam wrazenie, że na własne życzenie się zamknęłaś w domowym
światku. Obudowałaś na wszystkich frontach.
A teraz Ci to zaczęło przeszkadzać, bo się naoglądałaś tych wszystkich
slicznych koloroych seriali, naczytałaś gazet czy książek i chciałabyś żyć
w kolorowym świecie, mieć przyjaciółki jak w Sex and the city, jak będzie
spięcie z mężem upić się z kumplem jak w Grey's anatomy, w weekendy
zaszaleć jak Friendsi, a jak się źle poczujesz mieć lumpla geja rodem z
Magdy M.
I najwiekszym problemem nie jest to, że ten świat jest nierealny.
Twoim problemem jest to, że chciałabyś dostać scenariusz, mieć zapewnioną
scenografię i podanych na tacy współgraczy. Zero inicjatywy i improwizacji.
Cokolwiek się nie zaproponuje... to nie... milion przeszkód.

Obudź się, i zobacz jak wygląda realne życie, i ze nikt za Ciebie Ci go nie
ułoży.

IMO nie dasz rady sobie bez meża. Siwa ma rację - dobije Cię obniżenie
standardu życia, i to że nie będziesz miała kogo obwiniac za to, że Twoje
życie nie wygląda tak jak sobie wymarzyłaś.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

16. Data: 2007-09-07 11:37:46

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> na pytanie, czy jest sens się męczyć skoro nie widać perspektyw na poprawę.
> Dzieci kiedyś wyfruną z gniazda i zostaniemy sam na sam ze sobą. Sam na sam
> z ciszą, bo nawet nie będzie o czym rozmawiać. Będziemy się mijać w
> przedpokoju i przeszkadzać sobie wzajemnie. Po co to robić, przekonajcie
> mnie, że są jakieś powody do utrzymania takiego związku, bo ja zawsze
> uważałam, że rozwód to ostateczność, ale watpię już we własne zasady, bo w
> imię czego je stosować? dla zasad tylko? zniszczyć własne życie dla zasad???

Mam wrazenie, ze te wszystkiego pytania powinnaś zadac meżowi, a nie nam...

17. Data: 2007-09-07 11:47:18

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> McDreamy or McSteamy? *Księżniczka Telimena (gsk)*. Seriously?
> Seriously.

> Czyli nie ma problemu skąd wziąc znajomych/przyjaciół nagle - bo Ty
> ich nie potrzebujesz.

Teoretycznie rzeczywiście ich nie potrzebuję.

> No i co? Mąż Ci mówi, że masz nie spotykać z kolegą i Ty posłusznie
> sie na to zgadzasz? Na kaman...

Spotkałam się dwa razy, ale była taka atmosfera w domu, że wolałam już
zostawić ten temat jako, że obiektywnie rzecz biorąc przyjęte jest, że
kobieta nie może się przyjaźnić z mężczyzną. I kilka osób, z którymi
rozmawiałam (zresztą na grupach również) powiedziało, że to z mojej strony
nie fair. Żeby uniknąć nieporozumień przestałam się spotykać z kolegą.

> Musisz sie spowiadać mężowi z tego co robisz jak go nie ma?
> Idziesz się spotkac ze znajomymi i tyle.

Niestety taka moja wada, że nie umiem kłamać. Zawsze gadałam prosto z mostu
jak jest. Jeśli ktoś tego niedocenia to oddala się ode mnie. Stąd może brak
przyjaciół...nie wiem. Co gorsza ja mówię o tym wszystkim: mamie , tacie ,
siostrze, teściom - bo sama nie widzę w tym nic złego. Oni niestety czasami
widzą - bo każdy sąszi według siebie.

> No to pasujecie do siebie.

:)

> [...]
> domowym światku. Obudowałaś na wszystkich frontach.
> A teraz Ci to zaczęło przeszkadzać, bo się naoglądałaś tych wszystkich

Nie mam tv od ponad miesiąca- zbędne pudło, więc nie trafione.

> [...]
> the city, jak będzie spięcie z mężem upić się z kumplem jak w Grey's
> anatomy, w weekendy zaszaleć jak Friendsi, a jak się źle poczujesz

Lia.. ja się naoglądałam, czy TY :)?

> [...]
> zapewnioną scenografię i podanych na tacy współgraczy. Zero
> inicjatywy i improwizacji. Cokolwiek się nie zaproponuje... to nie...

Ale jakie prozpozycje padają w tej kwestii? Opiekunka?, a co zmieni
opiekunka w relacjach z moim mężem. Ja chyba chcę być sama, chcę się z nim
rozwieść, bo mnie męczy życie z obcym człowiekiem i tyle. Szukam tylko
powodów dla których powinnam z nim zostać. Szukam jakiegoś powodu, który
sprawi, że przemyślę i zrozumiem, że to byłby mój największy błąd albo
najlepsza w życiu decyzja.

> Obudź się, i zobacz jak wygląda realne życie, i ze nikt za Ciebie Ci
> go nie ułoży.

Wiem.

> IMO nie dasz rady sobie bez meża. Siwa ma rację - dobije Cię obniżenie
> standardu życia, i to że nie będziesz miała kogo obwiniac za to, że
> Twoje życie nie wygląda tak jak sobie wymarzyłaś.

Może tak, a może nie.
Teli.

18. Data: 2007-09-07 11:53:00

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fbrdq3$s7h$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie mam tv od ponad miesiąca- zbędne pudło, więc nie trafione.

To na czym mąż ogląda TVN24?

> Ale jakie prozpozycje padają w tej kwestii? Opiekunka?, a co zmieni
> opiekunka w relacjach z moim mężem. Ja chyba chcę być sama, chcę się z nim
> rozwieść, bo mnie męczy życie z obcym człowiekiem i tyle.

Dlaczego on tak dużo pracuje? Nie może mniej? - mówiłas że to jego firma,
może sam sobie narzucac czas pracy. Koło gdzieś się zaknęło, Ty znudzona, on
może znudzony Tobą, woli spędzac czas w pracy, to Was od siebie oddaliło itp
itd.

> Szukam tylko powodów dla których powinnam z nim zostać. Szukam jakiegoś
> powodu, który sprawi, że przemyślę i zrozumiem, że to byłby mój największy
> błąd albo najlepsza w życiu decyzja.

Zadaj sobie pytanie - czy go kochasz?

Sylwia

19. Data: 2007-09-07 11:53:55

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> rozmawiałam (zresztą na grupach również) powiedziało, że to z mojej strony
> nie fair. Żeby uniknąć nieporozumień przestałam się spotykać z kolegą.

IMo to sie załatwia rozmową i argumentami, a nie odpuszczaniem.

> [...]
> siostrze, teściom - bo sama nie widzę w tym nic złego. Oni niestety czasami

Jakie kłamanie?
Skoro i tak ze sobą prawie nie rozmawiacie, to po co rozmawiac na drażliwy
temat.

> naczytałaś gazet czy książek i
>
> Lia.. ja się naoglądałam, czy TY :)?

Jaoglądam namiętnie, i pewnie dlatego mi wystarczy tej kolorowości, nie
szukam jej potem w normalnym życu ;)

> [...]
> powodów dla których powinnam z nim zostać. Szukam jakiegoś powodu, który
> sprawi, że przemyślę i zrozumiem, że to byłby mój największy błąd albo

Te propozyje padają tu od lat, i wiesz jakie były Twoje reakcje, prawda?

W tej chwili moim zdaniem, rozstac sie czy nei z mezem to jest przykrywka,
bo tak naprawde pytasz comasz zrobic, zeby Twoje zycie było takie jak
wymarzone.

Pogadaj z mezem o tym o czym tu piszesz, bo nikt inny niż on nie jest w
stanie dac Ci powodów do pracy nad związkiem i powodów by się nie
rozwodzić.

20. Data: 2007-09-07 11:58:17

Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Wróć do pracy. Mile sie rozczarujesz pod obydwoma wzgledami. Zawsze
> możesz zrezygnowac, nie?

kobieta, która na siłe w pracy udowadnia "wyższość" ma pewnie problem nie
tylko z mężem , ale przedewszystkim z własnym ja.

Definicja milosci malzenskiej?
pieniadze w malzenstwie
strach pytać
wakacje z joga - kursy masazu tajskiego Kampinos Warszawa kurs masaz tajski szkolenie
wypowiedz się- II