Re: co mam zrobić?

341. Data: 2007-09-11 20:51:37

Temat: Re: co mam zrobić?
Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "truskawa" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
news:1189543176.950472.119020@v23g2000prn.googlegrou
ps.com...
On 11 Wrz, 22:32, medea <e...@p...fm> wrote:

>No i na plaze nudystow nie chodzisz...

To jest związek przyczynowo-skutkowy. :)
Teli.

342. Data: 2007-09-11 20:51:42

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk). pisze:

> Jak widać wystarczy Ci i taki trtunek skoro i tak tutaj jesteś. A w ogóle co
> Ci dają takie złośliwosci i co jest ich przyczyną?

Skoro 6 lat urzędujesz na Usenecie sądziłam, że złapiesz kontekst mojej
wypowiedzi. Widać ten sławny wątek Cię ominął.

--

Paulinka
Nie podcinaj gałęzi na której siedzisz, chyba że chcą cię na niej powiesić.

343. Data: 2007-09-11 20:52:53

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:fc6vf4$afi$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Skoro 6 lat urzędujesz na Usenecie sądziłam, że złapiesz kontekst mojej
> wypowiedzi. Widać ten sławny wątek Cię ominął.

Jak widać.
Teli.

344. Data: 2007-09-11 20:55:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To musi być dopiero ciekawy stwór!

Może jest narysowany...

Qra, a Ty się Gośka przyznaj, że trollujesz

345. Data: 2007-09-11 20:57:28

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Może jest narysowany...
>
> Qra, a Ty się Gośka przyznaj, że trollujesz

a kto by wtedy ze mną gadał ? :)
Boot Teli.

346. Data: 2007-09-11 20:59:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalna Loja" <s...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Zgadza się. Oprócz tego kilka pań utworzyło wątki poboczne na temat
> niedojrzałości, zdrady i tym podobnych.

No, każdy temat tych wątków pobocznych stanowi wylew frustracji osób, które taki
sobie mają problem, no i fajnie.
Teli działa podwójnie terapeutycznie :-)

Qra, ekhm...

347. Data: 2007-09-11 20:59:53

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Jakim? Ciekawe...

Naprawdę nie wiesz?

> [...]

niedojrzałości, zdrady i tym podobnych.

> ale jak to ona, wszystko ma w nosie, bo sama

Niw wydaje mi się. Napewno zwrotu o 160 stopni nie zrobi ale te 45 to
też sporo.

> Wygadała się, naopowiadała, zrobiło jej się lżej na sercu.
> Za kwartał wróci dokładnie z tym samym problemem. Zakład?

Być może. Co to zmienia?

L.

348. Data: 2007-09-11 21:00:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)." <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fc6vpi$b99$1@nemesis.news.tpi.pl...

> a kto by wtedy ze mną gadał ? :)

Kup se gwarka :-)

Qra

349. Data: 2007-09-11 21:01:03

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No dlaczego mnie nigdy nie fotografował nago obcy facet, dziewczyny,
> dlaczego?!!

Bo masz brzydkie cycki :D

L.

350. Data: 2007-09-11 21:04:16