Re: co na podloge w kuchni i przedpokuju?

1. Data: 2001-10-23 12:19:27

Temat: Re: co na podloge w kuchni i przedpokuju?
Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krycha <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9r3n18$b1l$...@n...tpi.pl...
> Ale nie mogę podjąć decyzji co na podłogi w kuchni i przedpokoju.
> Wydawałoby się, że kafelki najłatwiejsze w utrzymaniu czystości.
> Ale boję się, że będzie zimno od nich. Najszybciej marznę w nogi.
> No i czy woda na podłodze nie będzie niebezpieczną ślizgawką?
> Jakie są Wasze doświadczenia?

Mam kafelki.
Nie marzne.
Nie posliznalem sie.
Nie widze zadnych wad.

Karol

1. Data: 2001-10-23 12:51:05

Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeżeli marzniesz, może warto pomyśleć o matach.
ja tak jak Karol nie marzne ale moja zona owszem. maty się opłaca pod
warunkiem ze nie będą włączone 24h/dobę, można programować na rano i wieczór
np..
założyliśmy takie w kuchni io przedpokoju pod terakotę.

1. Data: 2001-10-24 05:43:22

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> np..
> założyliśmy takie w kuchni io przedpokoju pod terakotę.

Moglbys powiedziec cos wiecej o tych matach lub podac link?
Pozdrawiam Krycha.

1. Data: 2001-10-24 06:09:28

Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Oct 2001 14:51:05 +0200, "Tomek" <t...@i...com.pl>
wklepal(a):

> [...]
>np..
>założyliśmy takie w kuchni io przedpokoju pod terakotę.

Podaj, prosze, jakiej firmy oraz jaka wychodzi roznica w wysokosci
przy kafelkach bez maty i z mata - ile mata "robi" wysokosci?

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2001-10-24 07:00:27

Od: Robert Slaski <r...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlugi wrote:

> Podaj, prosze, jakiej firmy oraz jaka wychodzi roznica w wysokosci
> przy kafelkach bez maty i z mata - ile mata "robi" wysokosci?

tez zamierzam polozyc w lazience i kuchni.

www.elektra.pl lub www.devi.pl, maty maja 100 lub 160W/m2 i ok 3mm
grubosci, przy czym te 100 sa do dogrzewania pomieszczen, natomiast 160
do ogrzewania podstawowego. Ludzie klada tez inne (np. 80W/m2) ale ja
bardzo lubie ciepla podloge :-))

robin,

1. Data: 2001-10-26 07:44:01

Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

troche późno, ale nie miałem dostępu.
juz jest odowiedz w poscie ponizej od Roberta S. dokłądnie tak jak napisał,
3mm więc prawie żadna różica, trzeba tylko dołożyć troche więcej kleju pod
kafelki gdzie nie ma maty, żeby nie było niżej.
oprócz wymienionym devi i elektra, są jeszcze norweskie Nexans, te dwie
pierwsze maja standardowo 50cm szerokości długość od 3 do 10m.
Devi i Elektra można kupić w Leroy Merlin, Devi są też w Castoramie i tam
znajdziesz również Nexans - te mają 40 cm szerokości.
Docjhodzi jeszcze termostat z programoatorem. Maty można wziąć Elektry, te
same parametry grzewcze co Devi a różńica w cenie znaczna.
Ale termostat polecam Devi Heat 550 z czujką podłogową, przy założeniu że
mata ma tylko dogrzewać pomieszczenie a nie być podstawowym żrodlem ciepla.
No i jedyny mankament tego rozwiązania jest taki, że przy połączeniu 2 lub
trzech mat z kuchni przedpokoju i łazienki, montuje sie termostat w jednym
pomieszczeniu i wg. temperatury tam, nagrzewają się pozostałe, chyba ze do
każdej dasz termostat, ale to duży wydatek. Devi kosztuje lekko ponad
500PLN. No i nie zapomniej zmienic bezpiecznika, standardowo w skrzyunkach
są 16A, jeżeli założysz więcej niz jedną matę trzeba by zminiec na 32A.
"Dlugi" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
>
> Podaj, prosze, jakiej firmy oraz jaka wychodzi roznica w wysokosci
> przy kafelkach bez maty i z mata - ile mata "robi" wysokosci?

uwaga na MIREX w W-wie!
Zlew narozny: za/przeciw oraz co pod nim?
instalacje alarmowe i nie tylko
wanny z hydromasażem
Klej do tapet.