krzesła kuchenne

1. Data: 2001-10-23 12:56:28

Temat: krzesła kuchenne
Od: "E.Colanski" <e...@i...vr9.com> szukaj wiadomości tego autora

Hejka
czy mozecie polecić jakis salon z dużym wyborem krzeseł kuchennych w
Warszawie? Nie chciałbym wydawać więcej niż ca 150zł za jedno. Stelaż
metalowy i drewniane oparcie i siedzisko.
Byłem juz w Walter Meble, Jupiterze, Emilce, IKEI, Conforamie (w
Jankach), Landzie i psinco (tj. albo ceny z księzyca albo paskudztwa).
Możecie polecic jakis godny uwagi punkt?

Z góry dzięki

EC

1. Data: 2001-10-24 06:44:42

Temat: Re: krzesła kuchenne
Od: "Grzegorz Porowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik E.Colanski <e...@i...vr9.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@i...vr9.com...
> [...]
> Jankach), Landzie i psinco (tj. albo ceny z księzyca albo paskudztwa).
> Możecie polecic jakis godny uwagi punkt?

Duży wybór krzeseł jest w sklepie na pl.Grunwaldzkim.
To jest na skrzyżowaniu ul.Stołecznej z ul.Broniewskiego i al.Wojska
Polskiego
pozdrawiam
Grzesiek

Re: co na podloge w kuchni i przedpokuju?
uwaga na MIREX w W-wie!
Zlew narozny: za/przeciw oraz co pod nim?
instalacje alarmowe i nie tylko
wanny z hydromasażem