oswietlenie lustra

1. Data: 2001-10-23 13:24:16

Temat: oswietlenie lustra
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Do tej pory tylko podczytywalam, dzis zwracam sie z pytaniem. Jestem
na etapie remontu lazienki, przyszla kolej na lustro i jego oswietlenie. Czy
korzystniejsze jest oswietlenie boczne (z prawej i lewej) czy jedna lampka
nad lustrem czy moze kilka nad? lustro bedzie dosc spore, prostokatne.
Jakie macie uwagi?

Asia

1. Data: 2001-10-23 13:50:55

Temat: Re: oswietlenie lustra
Od: "djantarski" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"asia" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> korzystniejsze jest oswietlenie boczne (z prawej i lewej) czy jedna lampka
> nad lustrem czy moze kilka nad? lustro bedzie dosc spore, prostokatne.

Jako mezczyzna (z mysla o kobiecie) opowiadam sie za dwoma reflektorkami po
bokach, tak zeby mozna bylo dokladnie sie ogolic. Zreszta kobieta rowniez
bedzie piekniej wygladac w promieniach dwoch lamp - cienie nie beda takie
glebokie. Poza tym uwzglednij rowniez glowne oswietlenie lazienki (sufit).
Jezeli masz takie oswietlenie to lepiej ograniczyc sie do dwoch punktow po
bokach, niz kilku punktow nad lustrem.
Jesli chodzi o temperature swiatla, to opowiadam sie za halogenkami -
przyjemne sloneczne promienie.

Pozdrawiam,

Dawid

1. Data: 2001-10-23 13:59:52

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> korzystniejsze jest oswietlenie boczne (z prawej i lewej) czy jedna lampka
> nad lustrem czy moze kilka nad? lustro bedzie dosc spore, prostokatne.

Dwa kinkiety na wysokości wzroku.
Tak gdzieś wyczytałem, tak zrobiłem i jestem zadowolony.
Oczywiście wcale nie wyklucza to oświetlenia górnego,
mam trochę lampek halogenowych w łazience
(z czego 3 nad lustrem).

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

1. Data: 2001-10-23 14:58:03

Od: "Michal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> korzystniejsze jest oswietlenie boczne (z prawej i lewej) czy jedna lampka
> nad lustrem czy moze kilka nad? lustro bedzie dosc spore, prostokatne.

Proponuje układ teatralny - sprawdza się

O------------------------O

O O

O lustro O

O O

O O
[__________________]

1. Data: 2001-10-24 12:36:44

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam! Do tej pory tylko podczytywalam, dzis zwracam sie z pytaniem. Jestem
> na etapie remontu lazienki, przyszla kolej na lustro i jego oswietlenie. Czy
> korzystniejsze jest oswietlenie boczne (...)

Tak. Górne swiatlo daje niekorzystne oswietlenie twarzy.
Pozdrawiam Krycha

1. Data: 2001-10-25 11:04:57

Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> korzystniejsze jest oswietlenie boczne (z prawej i lewej) czy jedna lampka
> nad lustrem czy moze kilka nad? lustro bedzie dosc spore, prostokatne.

I pamietaj, ze ma byc oswietlona twarz a nie lustro.

Asia

1. Data: 2001-10-25 11:41:41

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia <J...@f...edu.pl> wrote in message
> I pamietaj, ze ma byc oswietlona twarz a nie lustro.

co masz na mysli?

Asia

1. Data: 2001-10-25 11:42:14

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wszystkim za odpowiedzi

Asia :-)

1. Data: 2001-10-25 12:34:44

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Asia <J...@f...edu.pl> wrote in message
> >

> co masz na mysli?
>
> Asia

Swiatlo ma byc skierowane na twarz.
Krycha

1. Data: 2001-10-26 11:14:37

Temat: Srodek p.grzybiczny na sciany?
Od: "Michas" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Byla w domu mala awaria, mala - bo malo wody cieklo z rury w scianie, ale za
to dlugotrwala :( (wodla lala sie chyba dluzszy czas, nic nie zauwazylem bo
do sciany przysuniete sa meble..) No i teraz co prawda problem juz
usuniety - woda sie nie leje, ale sciany sa baaardzo mokre miejscami. Zanim
to wyschnie to pewnie troche minie..
Czy jest jakis srodek ktorym mozna sciany potraktowac zeby czasem jakis
grzyb sie w to nie wdal?

Pozdrawiam
Michal

krzesła kuchenne
Re: co na podloge w kuchni i przedpokuju?
uwaga na MIREX w W-wie!
Zlew narozny: za/przeciw oraz co pod nim?
instalacje alarmowe i nie tylko