co pierwsze....

1. Data: 2005-07-15 09:44:13

Temat: co pierwsze....
Od: "Darek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Co pierwsze - cyklinowanie i malowanie podłogi czy malowanie farbami ścian ?
Pozdrawiam
Darek

2. Data: 2005-07-15 09:47:15

Temat: Re: co pierwsze....
Od: "BOB" <c...@c...ikatel.cuttt.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> Co pierwsze - cyklinowanie i malowanie podłogi czy malowanie farbami ścian
> [...]

Ostatnie wymalowanie scian zostaw na sam koniec.

BOB

3. Data: 2005-07-15 10:49:32

Od: "Jarek Mielczarek" <j.mielczarek@promac(ciach).com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnie wymalowanie scian zostaw na sam koniec.

Tu się nie zgodzę.
"Dom buduje się od dołu, a wykańcza od góry" - to powiedzenie ma głęboki
sens.
Podejrzewam, że chodzi ci o zapylenie - zapewniam jednak, że z dzisiejszymi
maszynami
nie jest to problem.
A jeśli nawet - odkurzenie ścian z pyłu jest w sumie proste, natomiast z
doświadczenia wiem,
że malowanie ścian po wykończeniu podłogi powoduje masę problemów - zawsze
bowiem ubrudzą się np. listwy i czyszczenie ich jest strasznie upierdliwe, a
przy niektórych
farbach (np. Beckers) prawie niewykonalne.

Jarek

4. Data: 2005-07-15 11:14:20

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Co pierwsze - cyklinowanie i malowanie podłogi czy malowanie farbami
> ścian ?

Oczywiście podłoga na końcu! Oczywiście przy cyklinowaniu ściana się
mukuży, ale jej odkurzenie odkurzaczem to żaden problem, dużo większym
problemem będzie doczyszczenie parkietu z plam farby, zlikwidowanie
rys i odcisków od drabiny malarskiej (świeży lakier jest dość słaby!)
i tym podobne. Oczywiście można podłogę zabezpieczyć folią, ale taka
folia zawsze gdzies się zadrze, gdzieś zawinie...

J.

5. Data: 2005-07-15 12:26:10

Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Mielczarek" <j.mielczarek@promac(ciach).com.pl> napisał w
wiadomości news:db84m3

> Podejrzewam, że chodzi ci o zapylenie - zapewniam jednak, że z
dzisiejszymi
> maszynami
> nie jest to problem.

cyklinowanie bezpyłowe - to nazwa technologii z odsysaniem pyłu przez
maszynę. Nie nalezy jednak tego traktowac zbyt dosłownie

> [...]
> przy niektórych
> farbach (np. Beckers) prawie niewykonalne.

Jestem podobnego zdania jak BOB - ostatnie malowanie po cyklinowaniu.
Cykliniarka po pierwsze kurzy, a po drugie moze spowodowac zabrudzenia
sciany przez dotyk. Podstawowe malowanie mozna zrobic przed cyklinowaniem
(np zeby pomalowac pod listwami). Po cayklinowaniu i lakierowaniu -
akrylowanie listew przy kontakcie ze sciana i ostateczne malowanie.
Malarze nie narzekali na zadne problemy - listwy zakleja sie tasma malarska

6. Data: 2005-07-18 12:16:40

Od: "BOB" <c...@c...ikatel.cuttt.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podobne. Oczywiście można podłogę zabezpieczyć folią, ale taka folia
> zawsze gdzies się zadrze, gdzieś zawinie...

Się zabezpiecza tektura falista i po problemie.

TB

pralka Candy Holiday 6 manual :(
podłoga ogrzewana - drewno
szlifierka Skill
Czyszczenie/konserwacja wanny z hydromosażem
kosiarka piro SK 31