Czyszczenie/konserwacja wanny z hydromosażem

1. Data: 2005-07-15 00:09:48

Temat: Czyszczenie/konserwacja wanny z hydromosażem
Od: "Tadek R." <t...@p...onet.NO.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zakupiłem mieszkanie, w którym w łazience jest duża wanna z hydromosażem.
Ponieważ brakuje mi do niej instrukcji, mam pytania:

1. Po odkręceniu wody, przez pewien czas leci brudna, żółta woda, a po kilku
minutach jest czysta - jak się tego pozbyć ?
2. Nie działają dolne (te mniejsze na dnie wanny) otwory, z których powinno
lecieć powietrze - słychać tylko co pewien
czas jakieś bulgotanie, gdy włączy się pokrętło od tych dolnych otworów.
Te duże otwory po bokach wanny (uruchamiane innym pokrętłem) działają bez
problemu. Co trzeba zrobić ?

Ewentualnie czy polecacie we Wrocławiu jakiś fachowców od tego typu spraw ?

Pozdrawiam
Tadek R.