Re: co po treningu?

From: "Sowa" <m...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: co po treningu?
Date: Mon, 24 Nov 2003 11:03:17 +0100

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
news:bprfip$fdf$1@opal.futuro.pl...

> ja myślę jednak, że w niewielkiej ilości jest jak najbardziej dobry pomysł
> choćby ze względu na cukry proste (jeden banan i mały jogurt 150ml.)

W niewielkiej ilości i nie za często.
Jogurty mało kto lubi i jada jako danie główne nie dosmaczane chemią i nie
dosładzane cukrem, a banany jak się ostatnio maja sam sprawdź.
Kiedyś się banana jak obrało i zostawiło to on ciemniał i robił się
obślizgły i nie jadalny, a teraz przechodzi w stan hibernacji. :-/
U mnie kiedyś taki leżał na półce porzucony przez dziecko przez ok 2 doby i
jedyne co, to trochę obsechł.
Nawet nie chcę myśleć co oni mu musieli zrobić i jakimi konserwantami, żeby
taki odporny był.

Poza tym oba te frykasy mają właściwości śluzotwórcze.

Sowa