Re: co robić?

Data: 2003-08-28 14:19:54
Temat: Re: co robić?
Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

Ja <m...@w...pl> wrote:
> a ta gałąź finansowa niestety nie jest tak gruba jakbym tego
> chciała...przeciwnie..

To może napisz jeszcze raz wyraźnie, że chodzi Ci o finanse?
Nic nie napisałaś w pierwszym mailu na temat tego co takiego
złego Twój mąż robi, żeby myśleć o rozstaniu. Za mało zarabia,
tak? Zastanów się czy przypadkiem nie jesteś wyjątkowym
przykładem osobowości zależnej.

--
FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
A tak poza tym to dziś jest mój 10405 dzień życia, sprawność