Re: co robić ze skoszonymi chwastami i trawą !!??

From: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: co robić ze skoszonymi chwastami i trawą !!??
Date: Wed, 7 May 2008 10:10:19 +0200

"rado" wrote ...
> co mam zrobić ze ściętymi trawami i chwastami ?

O kompostowaniu już Ci pisali, pozostaje jeszcze koza, z tym, że może
to być docelowo większy problem niż ta góra trawy, choć znam
wielbicieli koziego mleka :)
Możesz jeszcze w ustronnym miejscu wykopać dół i część ziemi z tego
dołu wykorzystać na planowany skalniak, a do dołu wrzucasz tę trawę i
przesypujesz delikatnie ziemią. Jak Ci się zapełni po kilku latach, to
następny obok robisz ...
Widziałem, że na niektóych działkach rekreacyjnych (racze leśnych)
ludzie wywalają trawiasty urobek na drogę (oczywiście taką piaszczystą
bez asfaltu), trochę mnie to wkurza ale być może jest coś racjonalnego
w tym postępowaniu?
A.