co sądzicie o bolku?

131. Data: 2008-06-11 08:15:54

Temat: Re: co sądzicie o bolku?
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Jun 2008 10:13:23 +0200, tren R napisał(a):

> na bajkowy to on tu raczej nie wygląda :)

No jak to nie? - błyszczę, mienię się, niczym królowa śniegu, korona mi też
jeszcze nie spadła tutaj :-D

132. Data: 2008-06-11 08:21:52

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> No jak to nie? - błyszczę, mienię się, niczym królowa śniegu, korona mi też
> jeszcze nie spadła tutaj :-D

królowa śniegu?
to ty złą kobieta jesteś!
i oddwaj kaya zimna wiedźmo!!
:)

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

133. Data: 2008-06-11 08:32:39

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Jun 2008 10:21:52 +0200, tren R napisał(a):

> królowa śniegu?
> to ty złą kobieta jesteś!
> i oddwaj kaya zimna wiedźmo!!
> :)

Te, Gerda, jeszcze czego, hie hie :-D

134. Data: 2008-06-11 11:59:34

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> i sumienie ci szwankuje :)

Raczej z innych powodów nie dokucza mi. Jestem dobrym człowiekiem. :)

michał

135. Data: 2008-06-11 12:01:55

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> na bajkowy to on tu raczej nie wygląda :)

Tym gorzej dla myszki :)

michał

136. Data: 2008-06-11 12:27:06

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Tym gorzej dla myszki :)

mi się czasem taka myszka zacina :)

--
teoretycznie można mieć nic, coś i wszystko.
ale praktycznie tylko coś.

137. Data: 2008-06-13 13:45:10

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> do większej liczby informacji - w tym faktów :)

Pierwszy człon - zgadzam się. Drugi człon - nadal niemożliowe ;o)

Pzdr
Paweł

138. Data: 2008-06-13 13:47:11

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no ja bym się chciał do nie maksymalnie zbliżyć.
> mieć z nią dobry seks.

A to trzeba wziąć wybrać kilka prawd na raz. Wtedy możliwy jest z nimi dobry
seks. Jedna zawsze jest kapryśna i ciągle ją głowa boli... a jak jest kilka,
to się codziennie jakąś prawdą cieszyć można ;o)

Pzdr
Paweł

139. Data: 2008-06-13 13:53:05

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> Pierwszy człon - zgadzam się. Drugi człon - nadal niemożliowe ;o)

rozstańmy się w pokoju, albowiem ja uważam, że można po odgłosach poznać
czy to pies szczeka czy kura gdacze :)

140. Data: 2008-06-13 13:53:54

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> A to trzeba wziąć wybrać kilka prawd na raz. Wtedy możliwy jest z nimi
> dobry seks. Jedna zawsze jest kapryśna i ciągle ją głowa boli... a jak
> jest kilka, to się codziennie jakąś prawdą cieszyć można ;o)

tyż prowda :)

--
teoretycznie można mieć nic, coś i wszystko.
ale praktycznie tylko coś.
identycznie jest z postrzeganiem i rozumieniem.
http://trener.blog.pl

co tak cicho?
skoro powiedziało się a... :)
No muszę, choć może OT