co sądzicie o bolku?

41. Data: 2008-06-09 09:46:16

Temat: Re: co sądzicie o bolku?
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Jun 2008 11:33:52 +0200, Panslavista napisał(a):

> <i...@g...pl> wrote in message

> Strach wynika z tego, że winowajcy to głównie parchy.

Jaki strach?

42. Data: 2008-06-09 09:50:21

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Bo widzisz Xlko, człowiek jest piękny pomimo....
> pomimo swojej słabości.

a może dlatego?
wszak gdyby nie było choroby nie cenilibyśmy zdrowia..

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

43. Data: 2008-06-09 09:52:24

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Hah.
> Znaczy z czym Ci się kojarzy, bo "przeciwności" to ja tu widzę całą
> gromadkę.

IPN rozwijałbym :)

44. Data: 2008-06-09 09:54:32

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> IPN rozwijałbym :)

Dobra, idę w zaparte.

" A w jakim kierunku?? "

M.

45. Data: 2008-06-09 10:48:10

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> no to mamy jasność i po co było tyle gadać?
> więc jedyną drogą, żeby iść z kimś na piwo i chwalić się swoją
> przyzwoitością jest wiedza o czyjejś nieprzyzwoitości.

I masz taką szansę, jeżeli nie ukradniesz mi portfela (bo bańki, to byś nie
znalazł), samochodu, nie uwiedziesz mi żony, nie zabijesz psa i nie nasrasz
na moją wycieraczkę. Już będzie się czym chwalić... ;)

michał

46. Data: 2008-06-09 10:53:31

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar wrote:

> O jak bardzo tu się z Tobą zgadzam.
> Dla mnie to też Piękno Człowiecze.
> I pozwolenie innym na bycie pięknymi.

> Bo przecież wszyscy mamy w sobie dobre i złe rzeczy.
> Ale liczy się trend, tendencja, dążenie.....

Jesteśmy tym, czym są nasze intencje, nieprawdaż? A grzeszymy wszyscy. W tym
nie jesteśmy prawdopodobnie lepsi ani gorsi od drugich. :)

michał

47. Data: 2008-06-09 10:55:34

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar wrote:

> Hah.
> Znaczy z czym Ci się kojarzy, bo "przeciwności" to ja tu widzę całą
> gromadkę.

Tren jest zwolennikiem IV RP.

michał

48. Data: 2008-06-09 10:59:04

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> a może dlatego?
> wszak gdyby nie było choroby nie cenilibyśmy zdrowia..

Sądzę, że Vilar chodzi o to, że wyzuci z wad i słabości nie jesteśmy podobni
do ludzi. :)

michał

49. Data: 2008-06-09 11:14:52

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Dobra, idę w zaparte.
>
> " A w jakim kierunku?? "

dobra, udam wesołka.

w każdym możliwym

50. Data: 2008-06-09 11:19:04

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Jun 2008 12:59:04 +0200, michal napisał(a):

> Sądzę, że Vilar chodzi o to, że wyzuci z wad i słabości nie jesteśmy podobni
> do ludzi. :)

A jest ktoś taki w ogóle? znaczy wyzuty? - dlatego ja się akurat buntuję.
Ważne jest, aby nie dać sobą rządzić wadom i słabościom, bo niektórzy
prezentują postawę: skoro już są one we mnie, to niech se robiom-co-chcom,
a ja popatrzę...

co tak cicho?
skoro powiedziało się a... :)
No muszę, choć może OT