co sie dzieje po malzenstwie?

21. Data: 2006-09-04 21:25:26

Temat: Re: co sie dzieje po malzenstwie?
Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

**iwanos** wrote:

> głupolu cytuj kogos bo nie wiem czy do mnie mowisz czy nie

Do użytkowników typu klotz, iwanos, kbks:
Jeszcze trochę pobruździcie w pl., to ludzie się zirytują i zlikwidują wasze
apd. Na razie niektórzy admini i tak są dla was bardzo łaskawi:

22. Data: 2006-09-04 21:30:42

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

**iwanos** wrote:

> głupolu cytuj kogos bo nie wiem czy do mnie mowisz czy nie

Teraz kulturalnie przeproś Paulę za wyzwiska i wątkodawcę za szydzenie z
jego problemu - to może niektórzy zlitują się nad twoją apd.

23. Data: 2006-09-05 08:16:44

Od: "Robert Efron" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

mani wrote:
> Witam. Jestem zonaty od 1,5 roku. Zupelnie nie wiem co sie ze mna dzieje od
> tego czasu. Od 1 dnia slubu praktycznie niszcze zwiazek. Tak jakbym
> podswiadomie chcial aby przestal istniec. Chcialbym do ratowac ale nie
> potrafie, wrecz brak mi sil. Nie bylem na bank przekonany czy moja wybranka
> to ta jedyna. Po 6 latach znajomosci wydawalo mi sie to oczywiste. Teraz
> zamieniac swoje i mojej zony zycie w pieklo. Moi znajomi mieli podobna
> sytuacje. W tamtym zwiazku to ona nie potrafila przetrawic slubu. Prosze o
> opinie w tej sprawie. Czy cos mozna jeszcze z tym zrobic. Pomocy!!

> [...]

Zwiazek dwojga ludzi przechodzi przez pewne fazy. Jedna z nich cechuje
się zobojętnieniem, niechęca, a nawet myślami o odejściu od
partnera. To przypada na 5, 6 lub 7 rok związku. Może Cię to
pocieszy, ale prawie wszyscy przez to przechodzą. Jeśli uda Ci się i
twojej żonie przez to przejść, to później będzie różowo.
Uwierz, że tak jest, więc walcz. Polecam równiez dobrą książkę,
w której to opisuje znany polski profesor:
Wojciszke, B. (1993). Psychologia miłości, Gdańsk: Gdańskie Wyd.
Psychologiczne

Myślę, że chcesz walczyć, więc pytanie jakie należy postawić to
jak to zrobić. Po pierwsze, to ważna jest świadomość tego znanego
zjawiaska. Po drugie, jeśli czujesz, że mimo to nie poradzicie sobie,
to odwiedź psychologa. Proponuję również wybrać się w miejsca, w
które jeździliście w okresie narzeczeństwa, wtedy gdy było
cudowanie. Wspomnienia będę odzywały i ..... POWODZENIA

24. Data: 2006-09-05 11:50:07

Od: j...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Polecam równiez dobrą książkę,w której to opisuje znany polski
profesor:
Wojciszke, B. (1993). Psychologia miłości, Gdańsk: Gdańskie Wyd.
Psychologiczne

dobra książka, praktyczna :-) warto zajrzeć

szukam ksiązki "Podbój szczęścia"
Jak radzić sobie ze stresem
Re: Invisible 9/11 victims: the unborn
guano pytanie