szukam ksiązki "Podbój szczęścia"

1. Data: 2006-09-02 11:09:47

Temat: szukam ksiązki "Podbój szczęścia"
Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Autor: Bertrand Russell. Wiem, że było wydanie z 1933. Czy ta pozycja była
wznawiana po wojnie?

Pozdr.
P.

2. Data: 2006-09-02 16:38:34

Temat: Re: szukam ksiązki "Podbój szczęścia"
Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

P napisał(a):
> Autor: Bertrand Russell. Wiem, że było wydanie z 1933. Czy ta pozycja
> była wznawiana po wojnie?
NTG
--
Piekło to tez życie wieczne :DDD

3. Data: 2006-09-03 07:15:26

Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> NTG

A czemuż nie ta? Zdaje się, że kaprofagiczne fiksacje nikogo tu nie rażą,
więc moje niewinne pytanie również nie powinno, zwłaszcza, że z psychologią
ma więcej wspólnego niż większość postów na tej, zaiste, osobliwej grupie.

P.

Jak radzić sobie ze stresem
Re: Invisible 9/11 victims: the unborn
guano pytanie
psycholog?
Czy starożytna wiedza ma dzisiaj jakąś wartość ? Szamanizm ?