guano pytanie

1. Data: 2006-09-01 15:56:04

Temat: guano pytanie
Od: "**iwanos**" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jedzenie własnych odchodów jest zdrowe ? istnieje taka jedna grupa,
która uparcie twierdzi ze konsumpcja stolca jest lepsza niż sex, jak się na
to zapatrujecie ?

2. Data: 2006-09-01 17:19:56

Temat: Re: guano pytanie
Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "**iwanos**" <i...@6...pl> napisał w wiadomości

> [...]
grupa,
> która uparcie twierdzi ze konsumpcja stolca jest lepsza niż sex, jak

Niech konsumują, smacznego. Ja tam jednak wolę seks.

Pzdr
Paweł

3. Data: 2006-09-01 17:25:41

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4<b...@p...onet.pl>

> Użytkownik "**iwanos**" <i...@6...pl> napisał w wiadomości

> Niech konsumują, smacznego. Ja tam jednak wolę seks.

Skoro 'wolisz', rozumiem, że masz porównanie... ;)

Paff
--
im bardziej kolorowa kobieta tym bardziej przyciąga jak zabawka
- twiza

4. Data: 2006-09-01 17:47:28

Od: Hugo Świniowaty <a...@h...de> szukaj wiadomości tego autora

**iwanos** napisał(a):
> Czy jedzenie własnych odchodów jest zdrowe ? istnieje taka jedna grupa,
> która uparcie twierdzi ze konsumpcja stolca jest lepsza niż sex, jak się
> na to zapatrujecie ?

cóż, moja wieloletnia praktyka w zawodzie wskazuje, że jest to możliwe,
dla niektórych jest to wazniejsze od seksu. Jak kiedyś zauważył jeden z
moich wykładowców, że każdy ma jakies hobby, jeden gra na saksofonie, a
innemu smierdzą nogi. Zaś inny konsumuje stolec, ot co:)

5. Data: 2006-09-01 17:49:24

Od: Hugo Świniowaty <a...@h...de> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):

> Skoro 'wolisz', rozumiem, że masz porównanie... ;)

trafna uwaga, pan też psychologiem?

6. Data: 2006-09-01 17:49:40

Od: Hugo Świniowaty <a...@h...de> szukaj wiadomości tego autora

Hugo Świniowaty napisał(a):

> trafna uwaga, pan też psychologiem?
jest, zapomniałem dodoać

7. Data: 2006-09-01 17:54:32

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 napisał(a):
> Użytkownik "**iwanos**" <i...@6...pl> napisał w wiadomości

> grupa,
> się na
>
> Niech konsumują, smacznego. Ja tam jednak wolę seks.

aha, a z kim?

8. Data: 2006-09-01 17:59:19

Od: "kbks" <p...@p...ppp> szukaj wiadomości tego autora

> aha, a z kim?

z psem?

9. Data: 2006-09-01 18:00:42

Od: "kbks" <p...@p...ppp> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy jedzenie własnych odchodów jest zdrowe ? istnieje taka jedna grupa,
> która uparcie twierdzi ze konsumpcja stolca jest lepsza niż sex, jak się

Ja jem kupy regularnie.

10. Data: 2006-09-01 18:16:12

Od: "Billcow" <bill/USUN/cow@e/USUN/pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro 'wolisz', rozumiem, że masz porównanie... ;)

E tam, czepianie się. Wolę pojechać do USA niż do Kambodży, a nie byłem ani
tam, ani tam, a jednak _wolę_. Co do tego głupiego tematu konsumpcji
odchodów... Jest (był) w Internecie taki zbiorek dosyć chorych i dziwnych
filmików pod nazwą Snuffx - tam widziałem coś takiego... niektórzy naprawdę
mają zryty beret.

psycholog?
Czy starożytna wiedza ma dzisiaj jakąś wartość ? Szamanizm ?
Zwiazek miedzy olem gardla a psychika.
Neurokognitywistyka
Najmodniejszy obcenie motyw w reklamie