co sie robi w solarium?

1. Data: 2002-12-09 11:35:37

Temat: co sie robi w solarium?
Od: ktos <k...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

hey. tylko sie nie smiejcie. mam 20 pare lat i jestem plci meskiej :-)

przez ostatnie 10 lat nigdy sie nie opalalem (bo slonce szkodzi) -
jestem wiec bialy jak maka... znajoma ostatnio poradzila mi, zebym
poszedl na solarium (bo niby bede lepiejj wygladal czy cos)...

no i tutaj jest problem - bo ja nie mam pojecia co sie robi w
solarium... znaczy sie - jak to dziala? jakie sa typy? stojace lezace?

czyli co? zapisywac sie mam na termin? czy wchodze i siadam w kolejke?
pozniej co? jak dlugo mam sie opalac?

moze jest jakas strona www z poradnikiem dla takiego lamera jak ja?

a... jeszcze jedno... myslalem rowniez o wizycie u kosmetyczki... nie
musze chyba dodawac - ze nigdy u zadnej nie bylem... chcialem isc co
by mi chociaz powiedziala jaki mam typ cery i moze poradzilaby mi
jakies kosmetyki do uzywania... wiecie - ja jestem jednym z tych co to
w lazience ma 6 przedmiotow - pasta do zebow, szczotka do zebow,
mydlo, krem do golenia, maszynka do golenia i recznik z holliday
inn...

za wszelkie rady - thanks from the mountain...

1. Data: 2002-12-09 11:38:25

Temat: Re: co sie robi w solarium?
Od: ktos <k...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 09 Dec 2002 12:35:37 +0100, ktos <k...@e...com> wrote:

a... i jeszcze jedno - czy jest szansa, ze jak w tym tygodniu zaczne,
to do Sylwestra bedzie jakis pozytywny efekt opalenizny?

1. Data: 2002-12-09 11:51:23

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <6...@4...com>, k...@e...com
says...
> czyli co? zapisywac sie mam na termin? czy wchodze i siadam w kolejke?
> pozniej co? jak dlugo mam sie opalac?

1. Dowiedz sie od znajomych albo tu z grupy, ktore solarium polecaja.
Wazne jest np. jakiej jakosci maja lampy (bo im starsze tym generalnie
bardziej zuzyte).
2. Zadzwon i umow sie na konkretna godzine, chyba ze dowiesz sie od tych
ktorzy polecaja, ze generalnie nie ma tam kolejek.
3. Na poczatek nie daj sie namowic na wiecej niz 5 minut. Sa rozne
szkoly, ale skoro sie naprawde nie opalales to mysle ze kilka razy po 5
minut a dopiero potem zwiekszanie dawki.
4. Po pierwszym razie obserwuj, czy nie masz jakis problemow - mocne
zaczerwienienia, itp.

A tak wlasciwie to moze zacznij od kosmetyczki i z nia porozmawiaj (lub
z lekarzem - dermatologiem) na temat solarium, jesli naprawde sie nie
opalales od 10 lat.

> [...]
> by mi chociaz powiedziala jaki mam typ cery i moze poradzilaby mi
> jakies kosmetyki do uzywania... wiecie - ja jestem jednym z tych co to

I w czym problem? popytaj znajomych albo ty na grupie o adres (poszukaj
najpierw w archiwum :) ) i sie wybierz.

K.

1. Data: 2002-12-09 12:44:05

Od: ktos <k...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 9 Dec 2002 12:51:23 +0100, Jakub Słocki
<j...@s...net.nospam> wrote:

>1. Dowiedz sie od znajomych

jakich znajomych? przeciez chyba nie bede pytal kolegow z pracy!
kurcze - sory - faceci o takich sprawach raczej nie rozmawiaja...

>albo tu z grupy, ktore solarium polecaja.

no tez pytam... czy ktos moze mi polecic jakies dobre solarium w
Poznaniu?

>3. Na poczatek nie daj sie namowic na wiecej niz 5 minut. Sa rozne
>szkoly, ale skoro sie naprawde nie opalales to mysle ze kilka razy po 5
>minut a dopiero potem zwiekszanie dawki.

ok ok... kolejne laickie pytanie - czy mam opalac cale cialo? czy
jedynie twarz? a moze dla proby na przyklad tylko jedna reke? serio
pytam...

>A tak wlasciwie to moze zacznij od kosmetyczki i z nia porozmawiaj (lub
>z lekarzem - dermatologiem) na temat solarium, jesli naprawde sie nie
>opalales od 10 lat.

eh... no nie jest tak, ze przez 10 lat na sloncu nie bylem...
ostatniego lata nawet sie raz spieklem no i generalnie bywalo, ze sie
opalilem - tyle, ze na przyklad tylko z jednej strony - wiec nie jest
to "ladna opalenizna"...

>I w czym problem? popytaj znajomych

kurcze... rozbrajaja mnie te uwagi... powtarzam - pierwszy raz nigdy
nie jest latwy - i nie mam znajomych ktorzy chodza w takie miejsca :-(

1. Data: 2002-12-09 12:49:05

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ktos"
> jakich znajomych? przeciez chyba nie bede pytal kolegow z pracy!
> kurcze - sory - faceci o takich sprawach raczej nie rozmawiaja...

Jaaaaa...aaa..sne;) Są zbyt męscy i mają ważniejsze sprawy na głowie;)
Są przecież tacy ważni i poważni;)
rotfl. A nie mówiłam że geje to ta lepsza częśc męskości?

> ok ok... kolejne laickie pytanie - czy mam opalac cale cialo? czy
> jedynie twarz? a moze dla proby na przyklad tylko jedna reke? serio
> pytam...
Wejdziesz do kabiny i chcac nie chcąc opali się całe ciało.
A poza tym chciałbyś mieć opaloną jedną rękę? Albo twarz? Po co?

> kurcze... rozbrajaja mnie te uwagi... powtarzam - pierwszy raz nigdy
> nie jest latwy - i nie mam znajomych ktorzy chodza w takie miejsca :-(
Oki, to spróbuję.

>no i tutaj jest problem - bo ja nie mam pojecia co sie robi w
>solarium... znaczy sie - jak to dziala? jakie sa typy? stojace lezace?
Są i stojące i leżące, idź na jakiekolwiek:) Serio:) A co się robi? Nic,
te pięc minut jakoś wytrzymasz nic nie robiac i sluchając muzyki
i wyobrażając sobie miłe rzeczy:)

>czyli co? zapisywac sie mam na termin? czy wchodze i siadam w kolejke?
Jak już będziesz wiedział do którego pójdziesz (to ma znaczenie;
stare lampy nie opalają!) do zadzwon i spytaj czy masz się umówić czy nie.
A jak przyjdziesz to po prostu powiesz ze jesteś i zaprowadzą Cię
i powiedzą co robić. Nie martw się, nie będziesz sensacją, chodzi tam
dużo mężczyzn.

>pozniej co? jak dlugo mam sie opalac?
Samo się wyłączy :)
Asia

1. Data: 2002-12-09 12:53:56

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ktos" <k...@e...com> napisał w wiadomości

> ok ok... kolejne laickie pytanie - czy mam opalac cale cialo? czy
> jedynie twarz? a moze dla proby na przyklad tylko jedna reke? serio
> pytam...

No technicznie bylo by to trudne. O ile sama twarz mozna opalac to jedna
reke nie mam pojecia jak hehehe.
Solaria sa zawszyczaj albo lozkami w ktorych caly sie kladziesz (mozesz
jedynie w niektorych wylaczyc lampy na cialo i zostawic na twarz), albo
stojace ( i tutaj tez samej reki nie wsadzisz).
Mysle ze prblemy ze skora po solarium (rozsadnym) sa rzadkie. Mozesz sobie
kupic na miejscu w solarium olejek ochronny i posmarowac wrazliwsze miejca.
I nie idz na dluzej niz 5 minut. Taka dawka nie powinna ci zaszkodzic.
Zreszta najwiecej informacji dostaniesz od obslugi solarium (oczywiscie
dobrego). I nie boj sie pytac. W koncu od tego tam sa prawda?

Kropelka

1. Data: 2002-12-09 12:58:05

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <h...@4...com>, k...@e...com
says...

> jakich znajomych? przeciez chyba nie bede pytal kolegow z pracy!
> kurcze - sory - faceci o takich sprawach raczej nie rozmawiaja...

jak nie facetow, bo nie znasz takich co chodza, albo sie wstydzisz, to
popytaj kolezanki - najlepiej te opalone w zimie :)

> ok ok... kolejne laickie pytanie - czy mam opalac cale cialo? czy
> jedynie twarz? a moze dla proby na przyklad tylko jedna reke? serio
> pytam...

Jesli nie masz przeciwskazan do opalania - choroby skory, przebyte
nowotwory skory itp itd (poszukaj w sieci) to najlepiej od razu calosc.
Sa rozne szkoly - w bieliznie i bez, ja wole bez :)

> [...]
> ostatniego lata nawet sie raz spieklem no i generalnie bywalo, ze sie
> opalilem - tyle, ze na przyklad tylko z jednej strony - wiec nie jest

nie zaszkodzi skonsultowac, dlatego najlepsza kolejnosc to dobra,
polecona kosmetyczka ("kosmetyczek"?) i nastepnie solarium. Do cery moze
Ci ona/on pomoc dobrac czestotliwosc opalania na przyklad.
Ale generalnie na poczatek raczej lepiej sie oswajac niz od razu
zbrazowiec na poludniowca :). Z tym sylwestrem to raczej bym nie liczyl,
ale kto wie.

> kurcze... rozbrajaja mnie te uwagi... powtarzam - pierwszy raz nigdy
> nie jest latwy - i nie mam znajomych ktorzy chodza w takie miejsca :-(

No nie jest latwy :) ale po prostu trzeba pytac :) najlepiej kolezanek
:) Albo, jesli sie ma to TZ

K.

1. Data: 2002-12-09 13:02:43

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <at23ov$nmf$1@news.tpi.pl>,
k...@u...niewinne.serwery.pl says...
> No technicznie bylo by to trudne. O ile sama twarz mozna opalac to jedna
> reke nie mam pojecia jak hehehe.

Hmm? a przypadkiem swiatlo UVA - opalajace nie jest malo przenikalne? i
przez ubranie by sie nie opalil? podciaga rekaw stoi 5 min i ma tylko
reke opalona :) :)

K.

1. Data: 2002-12-09 13:20:30

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości

> Hmm? a przypadkiem swiatlo UVA - opalajace nie jest malo przenikalne? i
> przez ubranie by sie nie opalil? podciaga rekaw stoi 5 min i ma tylko
> reke opalona :) :)
racja
A po co ci tylko opalona reka???
Kropelka

1. Data: 2002-12-09 13:29:28

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <at25ap$7in$1@news.tpi.pl>,
k...@u...niewinne.serwery.pl says...

> Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości

> racja
> A po co ci tylko opalona reka???

Mi nie, tylko "ktosiowi".

Nie wiem, moze pracuje za brudna szyba i tylko reke widac? i moze mysli
ze tak bedzie taniej?

Ktos: to sa zarty - nie przejmuj sie :)

K.

Killys-uzywal ktos?