co słuchają [PILNE]

1. Data: 2011-08-26 08:20:32

Temat: co słuchają [PILNE]
Od: "mz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakiej muzki (konkretnych wykonawców) słuchają dzieci w wieku ok 8-9 lat ? Nie
wiem co wybrać dla dziewczynki w tym wieku a domyslam sie, że smerfne hity nie
wchodzą już w gre ;) a tym bardziej domowe przedszkoel czy coś w tym guście.
Pozdrawiam i proszę o odpowiedz.

2. Data: 2011-08-26 08:50:47

Temat: Re: co słuchają [PILNE]
Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W liście datowanym 26 sierpnia 2011 (10:20:32) napisano:

Hannah montana.

--
Pozdrowienia,
Yakhub

3. Data: 2011-08-26 10:42:27

Od: "mz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> wchodzą już w gre ;) a tym bardziej domowe przedszkoel czy coś w tym guście.

A co jeszcze ?

4. Data: 2011-08-26 19:23:13

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.08.2011 12:42, mz pisze:

> Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> W liście datowanym 26 sierpnia 2011 (10:20:32) napisano:

> Hannah montana.
>
> A co jeszcze ?

Dżastina Bibera i Dżonas Braders ;)

Anai

*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
***** http://photo-of-anai.gu.ma/ *****
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."

5. Data: 2011-08-26 19:46:31

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-26 10:20, mz pisze:
> [...]
> lat ? Nie wiem co wybrać dla dziewczynki w tym wieku a domyslam sie,
> że smerfne hity nie wchodzą już w gre ;) a tym bardziej domowe

Myślę, że jakaś składanka filmowych hitów byłaby dobrym wyborem.

Ewa

6. Data: 2011-08-30 06:26:45

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

mz <a...@w...pl> napisał:
> [...]
> wchodzą już w gre ;) a tym bardziej domowe przedszkoel czy coś w tym guście.

A moze by tak trochę podszkolic pociechę?
http://www.empik.com/jazzowanki-fitzgerald-ella-mill
er-glenn-sinatra-frank-armstrong-louis-ellington-duk
e,prod59120764,muzyka-p

Pozdrowienia,
Lila

7. Data: 2011-08-31 13:33:06

Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, że jakaś składanka filmowych hitów byłaby dobrym wyborem.

I to najlepiej z filmów/seriali Disney Channel (tj nie Bambi, Prinessy czy
Auta, tylko właśnie Hannah Montana (Miley Cyrus), Camp Rock (wyk. Demi
Lovato i Jonas Brothers), Selena Gomez itp itd) albo wręcz Rihanna, Lady
Gaga, Michael Jackson czy ww Justin Bieber.

8. Data: 2011-08-31 14:52:54

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-31 15:33, eMonika pisze:

> [...]
> Demi Lovato i Jonas Brothers), Selena Gomez itp itd) albo wręcz
> Rihanna, Lady Gaga, Michael Jackson czy ww Justin Bieber.

O Boże, to ja mam jakąś zacofaną chyba ośmiolatkę!

Ewa

9. Data: 2011-08-31 15:41:42

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-08-31 16:52, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

Ciesz się.
Wymienionych wyżej to se ne da słuchać

Qra
--
pi pii

10. Data: 2011-08-31 15:58:01

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-31 17:41, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-08-31 16:52, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Ciesz się.

No cieszę się, ale nie jestem pewna, czy powinnam, bo może mi się
dziecko za wolno rozwija. Moja to jeszcze chętnie posłucha piosenek z
Kubusia Puchatka, Małej Syrenki, Kopciuszka, Winx itp.

Ewa

Czy my uczymy dzieci?
Pokolenie waszych dzieci
Witam grupę
Piętnuję program dla dzieci Ziarno za sądownictwo
Re: Książka dla nastolatki...