co słuchają [PILNE]

21. Data: 2011-09-13 11:49:32

Temat: Re: co słuchają [PILNE]
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-03 18:16, Rafał Maszkowski pisze:

> Leżą wszędzie wokół, zarówno w ramach odcinków, jak też jako osobne
> piosenki.

Tzn? Gdzie jest to wszędzie? W marketach?
> I jest też taki film, w którym jest kilka piosenek prawie
> ciurkiem.

A to wiem, jest taki odcinek, ale tam akurat nie ma kilku moich ulubionych.

Ewa

22. Data: 2011-09-13 12:39:34

Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tzn? Gdzie jest to wszędzie? W marketach?
>
> A to wiem, jest taki odcinek, ale tam akurat nie ma kilku moich
> ulubionych.

W Empikach aktualnie królują Fineasz, Ferb i ich muzyka (nowa płyta właśnie
promowana).

:-) M.

23. Data: 2011-09-13 12:43:02

Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Sep 2011 13:49:32 +0200 medea <x...@p...fm> wrote:
> Tzn? Gdzie jest to wszędzie? W marketach?

Wszędzie w zasięgu googlania. W jakimś YouTube.

> A to wiem, jest taki odcinek, ale tam akurat nie ma kilku moich ulubionych.

W ogóle nie przepadam za musicalami. Ale niektóre piosenki też lubię.

R.
--
Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)

24. Data: 2011-09-13 12:45:21

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-13 14:39, eMonika pisze:

> W Empikach aktualnie królują Fineasz, Ferb i ich muzyka (nowa płyta
> właśnie promowana).

No proszę!
A chyba rzeczywiście coś widziałam w Empiku, ale sądziłam, że to po
prostu DVD z odcinkami.

Ewa

25. Data: 2011-10-05 19:59:02

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eMonika" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Bo to tak ciut na wyrost było podane, bardziej dla 9-latków (i wzwyż, ale
> 9 było w zakresie podanym w pytaniu :-). Generalnie z moich obserwacji
> okolice I Komunii owocują radykalną zmianą "światopoglądu". Z Disneya na
> Lady Gagę itp. :-)))
>
> Czyli jeśli to aktualnie jest 8-latka, to macie jeszcze z pół roku
> dzieciństwa :-))))

Mój 8, jest fanem Ramstein:->
zx

26. Data: 2011-10-06 06:53:09

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zeusx wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "eMonika" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> Mój 8, jest fanem Ramstein:->

Wiesz, zbączenia to różne są. Moja Starsza w wieku lat 2-4 była fanką Queen.
Potem przeszło.

Qra

Czy my uczymy dzieci?
Pokolenie waszych dzieci
Witam grupę
Piętnuję program dla dzieci Ziarno za sądownictwo
Re: Książka dla nastolatki...