Re: co to jest?

From: "jinxia" <c...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: co to jest?
Date: Fri, 16 Aug 2002 00:24:05 +0200

Użytkownik DominikaNM <d...@a...pl> w artykule
news:ajgbcn$ih5$1@news2.tpi.pl napisał...

> lekarzy i wszyscy mowili ze to prawdopodobie tluszczak. Nie ma sensu tego
od
> razu wycinac bo niewidoczne to jest ale dostalam na wszelki wypadek
> skierowanie na biopsjie. Po badaniu okaże sie co to dokladnie jest i czy
> nalezy to wyciac - jezeli to tluszczak to nie wycinam bo nie jest to
> niebezpieczne a nie chce niepotrzebnej blizny.

nie wiem czy masz racje bo o ile mi wiadomo tluszczaki rozrastaja sie i moga
byc niebezpieczne. Ja urodzilam sie z tluszczakiem wielkosci groszku
zielonego tuz za galka oczna, nikt nie wiedzial co to jest i co z tym zrobic
a tluszczak sie rozrastal .Po diagnozie (a mialam juz 6 lat ) tluszczak byl
wielkosci galki ocznej prawie i potrzebna byla natychmiastowa
operacja.Wycieli to tak piknie ze nic nie widac. Tluszczaki naleza do grupy
nowotworow lagodnych a nie leczone moga sie rozrastac do wielkich rozmiarow.
Uff ale sie nagadalam :)

pozdrowienia
jinx