Re: co to jest ???

Data: 2002-12-18 22:37:02
Temat: Re: co to jest ???
Od: "A-T" <a...@p...fm.BEZSPAMU>

Użytkownik "Asia" napisal

> Zdecydowanie rozstępy :((
> To jak to w takim razie można by to to zlikwidować

AFAIK zlikwidowac calkowicie sie nie da, mozna jedynie sprawic by staly sie
mniej widoczne. Istnieja specjalne kremy i zele przeciwko rozstepom,
niestety - ponoc tylko te z gornej polki cenowej sa jako tako skuteczne
Pomocny tez jest masaz, ale on odgrywa zdecydowanie wieksze znaczenie w
walce z cellulitem.

> i skąd się takie coś
> bierze?
> Bo rozstępy to mi się jakoś tak z ciążą kojarzą, albo z drastyczną zmianą
> wagi, a mnie ani jedno ani drugie nie dotyczy.

Faktycznie , najczesciej pojawiaja sie wlasnie u osob otylych, lub w czasie
ciazy. Ale bywa tez, ze wystepuje u osob szczuplych (ja jestem chudzina, a
mam pare tych znienawidzonych kresek na tylku) i przyczyna jest tutaj zbyt
malo elastyczna skora (za malo kolagenu). A to jest zdaje sie uwarunkowane
genetycznie :(. Osobiscie walcze z nimi za pomoca balsamu Dax Cosmetics
antycellulitis Alga i chociaz rozstepy nie zniknely , skora jest jakby ciut
jedrniejsza. Ale to moze tez dlatego, ze stosuje dopiero od jakichs 2 tyg.

pozdrawiam

aurel