co to jest

1. Data: 2002-04-17 21:13:28

Temat: co to jest
Od: "jacek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pozdrawiam szanownych grupowiczów

czy slad pozostajacy po noszeniu srebnej bizuterii na ciele o czyms swiadczy
, jakiejs chorobie , czy to tylko przesad

jacek

2. Data: 2002-04-18 11:51:34

Temat: Re: co to jest
Od: "anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
nie wiem na pewno
ale mi tez czasami robia sie slady po srebrze
wydaje mi sie ze jest to zwiazane z ogolnym oslabieniem organizmu
np teraz w czasie wiosny
lub chorobami w twoim organizmie tzn jesli jestes chory to wtedy srebro cie
brudzi
nie wydaje mi sie zebym byla ciezko chora na niewiadomo jaka chorobe
badania wychodza mi dobrze

ponadto akurat ja jestem uczulona na metale nieszlachetne
a wiadomo ze srebro nie jest srebrem w 100%
> wiec moze to tylko to?
anica

3. Data: 2002-04-18 15:27:50

Od: lynx <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacek wrote:

> Witam i pozdrawiam szanownych grupowiczów
>
> czy slad pozostajacy po noszeniu srebnej bizuterii na ciele o czyms swiadczy
> , jakiejs chorobie , czy to tylko przesad
>
> jacek

czasemnie jakaś alergia

4. Data: 2002-04-25 17:51:00

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora