co to jest?

1. Data: 2002-08-14 12:06:30

Temat: co to jest?
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
Mam taki problem. z rok temu, moze troche dluzej zauwazylam ze mam cos
twardego, jakas krostke pod skora na twarzy. Dotykajac w tym miejscu
wyczuwam jakas kulke jakby. Nie boli mnie to ani nic. Tak kiedys
przeczytalam o tym kaszaku. Czy to moze byc wlasnie kaszak? A jesli
kosmetyczka usuwa to igla to ja juz sie boje, bo u mnie to jest dosyc
gleboko pod skora.

Iza

1. Data: 2002-08-14 12:26:11

Temat: Re: co to jest?
Od: "Iwona Banach" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeczytalam o tym kaszaku. Czy to moze byc wlasnie kaszak? A jesli
> kosmetyczka usuwa to igla to ja juz sie boje, bo u mnie to jest dosyc

a to duże to jest, ja swego czasu miałam taką kulkę pod skórą, i pani dermatolog
kazała wyciąć. Się okazało, ze to jakiś tłuszczak był.
Jeżeli będziesz miała taką diagnoze to radzę iść do chirurga plastycznego,
nie do zwykłego (bez obrazy) chirurga - chyba że uwielbiasz blizny na twarzy.

pozdrawiam
iwona

1. Data: 2002-08-15 12:40:58

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Banach" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Kaszak to raczej nie jest bo one wystepuja na powierzchni skory...
a powiedz czy ta kulka jest ruchoma, czy przesuwa sie po dotknieciu czy jest
w jednym miejscu ?

^Lan

1. Data: 2002-08-15 13:47:22

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izusek" <I...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeczytalam o tym kaszaku. Czy to moze byc wlasnie kaszak? A jesli
> kosmetyczka usuwa to igla to ja juz sie boje, bo u mnie to jest dosyc

Mam podobny z Twojego opisu problem tyle ze na rece. Bylam juz z tym u kilku
lekarzy i wszyscy mowili ze to prawdopodobie tluszczak. Nie ma sensu tego od
razu wycinac bo niewidoczne to jest ale dostalam na wszelki wypadek
skierowanie na biopsjie. Po badaniu okaże sie co to dokladnie jest i czy
nalezy to wyciac - jezeli to tluszczak to nie wycinam bo nie jest to
niebezpieczne a nie chce niepotrzebnej blizny.
Dlatego moze na wszelki wypadek idz do dermatologa. Na takie rzeczy warto
zwracac uwage i nie ma co czekac z badaniem.
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2002-08-15 18:21:27

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest ciagle w tym samym miejscu, nie boli, ale pod wplywem dotyku wyraznie
czuc, takze nie widac jej jakby byla Na skorze

Iza

1. Data: 2002-08-15 22:24:05

Od: "jinxia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DominikaNM <d...@a...pl> w artykule
news:ajgbcn$ih5$1@news2.tpi.pl napisał...

> [...]
> nalezy to wyciac - jezeli to tluszczak to nie wycinam bo nie jest to
> niebezpieczne a nie chce niepotrzebnej blizny.

nie wiem czy masz racje bo o ile mi wiadomo tluszczaki rozrastaja sie i moga
byc niebezpieczne. Ja urodzilam sie z tluszczakiem wielkosci groszku
zielonego tuz za galka oczna, nikt nie wiedzial co to jest i co z tym zrobic
a tluszczak sie rozrastal .Po diagnozie (a mialam juz 6 lat ) tluszczak byl
wielkosci galki ocznej prawie i potrzebna byla natychmiastowa
operacja.Wycieli to tak piknie ze nic nie widac. Tluszczaki naleza do grupy
nowotworow lagodnych a nie leczone moga sie rozrastac do wielkich rozmiarow.
Uff ale sie nagadalam :)

pozdrowienia
jinx

1. Data: 2002-08-16 09:05:55

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jinxia" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
grupy
> nowotworow lagodnych a nie leczone moga sie rozrastac do wielkich

Ja wlasnie tak uslyszalam od lekarzy u ktorych bylam. Ale oczywscie sama tez
jestem zdania ze wszelkie zmiany tego rodzaju należy obserwowac. Z drugiej
strony ostotnio zainteresowalam sie tym tematem i okazuje sie ze kilkoro
moich znajomych ma tluszczaki i po zdiagnozowaniu ich nie dostawali
skierowania do chirurga... Mysle ze takie rzeczy rzeczywiscie najlepiej
skonsultowac z lekarzem bo moze sa rozne rodzaje tluszczakow ...?
A tak swoja droga , jak duza mialas blizne po oparacji? Dlugo sie goila?
DominikaNM

1. Data: 2002-08-16 10:47:47

Od: "jinxia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DominikaNM <d...@a...pl> w artykule
news:ajif8l$r4o$1@news2.tpi.pl napisał...

tluszczakow ...?
> A tak swoja droga , jak duza mialas blizne po oparacji? Dlugo sie goila?
> DominikaNM

dwa tygodnie pobytu w szpitalu , miesiac z zaklejonym okiem , a blizny nie
widac wogole ,ma okolo 2mm (osoba nie wtajemniczona nie zauwazy), a co
ciekawe na to oko lepiej widze niz na drugie ;)
pozdrowienia
agnieszka

1. Data: 2002-08-16 18:44:12

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest ciagle w tym samym miejscu, nie boli, ale pod wplywem dotyku wyraznie
> czuc, takze nie widac jej jakby byla Na skorze
>
> Iza

Chodzi mi o to czy kiedy jej dotykasz to jestes w stanie ja przesunac? Czy
jest ruchoma ?

^Lan

1. Data: 2002-08-16 18:50:25

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, to chyba bede musiala pojsc w koncu dotego lekarza :)

serum do wlosow
Nowe kwasy jesienią
piegi/brazowe plamy na twarzy
VICHY