Re: co to jest ???

1. Data: 2002-12-19 06:40:14

Temat: Re: co to jest ???
Od: "Edzia" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izusek" <I...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:atq848$3b9$1@news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Nie wiem co to jest zupelnie, jak to nazwac :P. No jestem raczej szczupla,
> ale na zgieciach kolan i na udach mam takie czerwone kreski, ktore nie
> znikaja. To wyglada jak jakies "podskorne zadrapania", ale nie moga to byc
> zadrapania ;). No zupelnie nie wiem. Celluit to tez nie jest napewno. Nie
> macie czegos takiego? Prosze o podpowiedzi :)

Czytam tu wszystkie sugestie i się zastanawiam, bo ja miałam kiedyś coś
takiego od noszenia poprostu ciasnych jeansów. Ale u mnie to wystapiło
przede wszystkim w zgięciach kolan. Były to taki czerwonawe kreski, które
zniknęły po jakimś czasie gdy ściągnęłam z siebie te spodnie. Dodam jeszcze,
że ja mam bardzo jasną karnację a co za tym idzie delikatną skórę i na pewno
to ma znaczenie. Może to bez sensu ale coś takiego się u mnie wydarzyło.
Pozdrawiam Edzia:-)