ZIELONE OCZY

1. Data: 2002-12-19 08:18:34

Temat: ZIELONE OCZY
Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

była mowa o niebieskich, brązowych oczyach. Więc teraz może czas o
zielonych. Jakie cienie do nich pasują?? (mam brązowe włoski)

AGA

1. Data: 2002-12-19 08:40:26

Temat: Re: ZIELONE OCZY
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edward u" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> była mowa o niebieskich, brązowych oczyach. Więc teraz może czas o
> zielonych. Jakie cienie do nich pasują?? (mam brązowe włoski)

O zielonych bylo najwiecej.
Przejrzyj archiwum:)

Kaska

1. Data: 2002-12-19 09:41:20

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> była mowa o niebieskich, brązowych oczyach. Więc teraz może czas o
> zielonych. Jakie cienie do nich pasują?? (mam brązowe włoski)

Popatrz po postach z tego tygodnia, pojawily sie zielone, jak nic :))
Tu chyba najwiecej zielonookich. Chociaz ja wiem? Moze jednak niebieskookich
bylo wiecej?
Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-19 10:23:20

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Popatrz po postach z tego tygodnia, pojawily sie zielone, jak nic :))

Juz wiem. Watek "Kolor oczu a....r?"
Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

Re: co to jest ???
Alessandro Nail Harderner - pytanie techniczne
jeszcze o ziai
Święta...
fryzjer