Re: co to jest ???

1. Data: 2002-12-19 08:52:30

Temat: Re: co to jest ???
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izusek" <I...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:atq848$3b9$1@news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Nie wiem co to jest zupelnie, jak to nazwac :P. No jestem raczej szczupla,
> ale na zgieciach kolan i na udach mam takie czerwone kreski, ktore nie
> znikaja. To wyglada jak jakies "podskorne zadrapania", ale nie moga to byc
> zadrapania ;). No zupelnie nie wiem. Celluit to tez nie jest napewno. Nie
> macie czegos takiego? Prosze o podpowiedzi :)

Czy te kreski sa pionowe i drobne czy moze poziome?
Zgiecia kolan i lokci ( po wewnetrznej stronie), uda i przedramiona to
miejsca, gdzie czesto wystepuja reakcje alergiczne np na plyn do plukania,
truskawki i inne takie:)
Jesli to nie sa drobne kreseczki to moze alergia.
A jesli drobne to rozstepy:(

Kaska

1. Data: 2002-12-19 16:49:44

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No nadal nie jestem pewna. Sa takie raczej niewielkie, poziome, ale geste
kreseczki i raczej sa takie ciemnorozowe. No ale jesli to rozstepy to bede
musiala tez cos zastosowac :)

Iza

1. Data: 2002-12-19 16:53:23

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

ZIELONE OCZY
Re: co to jest ???
Alessandro Nail Harderner - pytanie techniczne
jeszcze o ziai
Święta...