Re: co to jest informacja? [crosspost]

Data: 2010-08-19 14:17:37
Temat: Re: co to jest informacja? [crosspost]
Od: glob <r...@g...com>

Robakks napisał(a):
> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
u.googlegroups.com...
> [...]
l.googlegroups.com...

> To dlaczego nie napisałeś od razu, że religie zajmują się tym, co
> korzystne dla danej religii z punktu widzenia przywódców religijnych,
> że nauki zajmują się tym, co korzystne dla danej nauki z punktu
> widzenia autorytetów, badacze zajmują się tym za co im płacą
> sponsorzy, artyści zajmują się tym co ich kręci, teoretycy zajmują
> się niczym, a filozofia zajmuje się wszystkim
> - tylko trzeba z Ciebie wyduszać prawdę jak sok z cytryny... :)
> Robakks

Bo upraszczam, ale jak ktoś się douczy, to mu schemat zagra. Ale
patrz, podmiot przedmiot=sprzeczność, mamy świat dualny i teraz jeśli
wejdą nam naukowcy, to wszystko zaczyna funkcjonować według przedmiotu
i krzyczą, że świat dualny nie jest, mamy w taki sposób wyciętego
człowieka....a później się dziwnią, że nauka jest nieludzka. Że dla
medyka człowiek to mięso, że dla urzędnika cyferka, dla korporacji,
produkt jak inne produkty.