Re: co to jest informacja? [crosspost]

Data: 2010-08-19 19:01:51
Temat: Re: co to jest informacja? [crosspost]
Od: glob <r...@g...com>

Robakks napisał(a):
> "glob" <r...@g...com>
e.googlegroups.com...
> [...]
i.googlegroups.com...

> Czy już Ci ktoś powiedział Drogi globie, że żyjesz w świecie urojeń
> a filmy to fikcja? Prawdą jest, że słowo zabija a fałszywa,
> samozaprzeczająca informacja drenuje i odmóżdża mózgi np. alefickie
> oszałamianie nowomową.
> Nie jesteś krytyczny. Wiesz o tym? :-)
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

Staram się nie używać pojęć , ale obrazować problem i tak mieliśmy
kamienie, następnie pranie, później matriks, aż doszliśmy do Nocy
żywych trupów i to jest niesamowite, że o takie osoby natykamy się
każdego dnia i nocy, a nawet spółkujemy z nimi, czyli bardzo często
spotykamy je w realu. A ty Robaksik już się przeobraziłeś.