co to moze byc ???

1. Data: 2006-09-13 16:27:44

Temat: co to moze byc ???
Od: "stforek" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ostatnio jezdzac pewnym autobusem, zauwazylem ze jezdzi nim kobieta
ktora wydaje ciagle pewne dzwieki, jest to jakby zduszone mruczenie,
momentami dzwiek przypominajacy kogos kto sie boi, nie smieje sie
oczywiscie z osoby natomias interesuje mnie jakie to moze byc
schorzenie, jakos podejrzewam podloze psychiczne, czy takie cos jest
znane ?

2. Data: 2006-09-13 17:32:49

Temat: Re: co to moze byc ???
Od: "K.Upek" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik stforek napisał:

> [...]
> oczywiscie z osoby natomias interesuje mnie jakie to moze byc
> schorzenie, jakos podejrzewam podloze psychiczne, czy takie cos jest

Powiedz nam prawde nie wstydź sie że takie dźwieki zaczoł wydawać twoj
pies, bo go zapinasz w kapsko - bojisz sie że zdechnie

3. Data: 2006-09-13 19:14:38

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

stforek wrote:
> [...]
> oczywiscie z osoby natomias interesuje mnie jakie to moze byc
> schorzenie, jakos podejrzewam podloze psychiczne, czy takie cos jest

Może ona po prostu lubi wydawać te dźwięki?

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

4. Data: 2006-09-14 13:14:39

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

K.Upek napisał(a):
> Powiedz nam prawde nie wstydź sie że takie dźwieki zaczoł wydawać twoj
> pies, bo go zapinasz w kapsko - bojisz sie że zdechnie

haha.. pewnie wydaje je odbytem

5. Data: 2006-09-14 13:36:03

Od: "K.Upek" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik uookie napisał:

> haha.. pewnie wydaje je odbytem

Dziękuję za szybką diagnoze doktorze uookie

6. Data: 2006-09-14 15:56:19

Od: "stforek" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rzeczywiscie odpowiedzi na poziomie, pozazdroscic inteligencji.

7. Data: 2006-09-14 20:23:16

Od: frędzel <abuse@[127.0.0.1]> szukaj wiadomości tego autora

stforek wrote::
> Rzeczywiscie odpowiedzi na poziomie, pozazdroscic inteligencji.

No Żeczy wiśćie. Ty mi lepiej powieC, czemÓ ciONgniesz za sobOM stare gacie?
I dwa, poprosze o "dzwiek przypominajacy kogos kto sie boi". Odgłos paszczOM!

I po trzecie, primo, czemÓ jej nie prubowałeś pomuc, morze wołała: "POMOTSY!"
To by tłómaczyło "dzwiek przypominajacy kogos kto sie boi". Bała sie udÓszenia!
UdÓsiła sie i za kare Cie nawiedza teraS, a Ty grÓpe. Taka reakcja łańcóhowa.

:>

8. Data: 2006-09-14 20:26:48

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

frędzel wrote:

> No Żeczy wiśćie. Ty mi lepiej powieC, czemÓ ciONgniesz za sobOM stare gacie?
> I dwa, poprosze o "dzwiek przypominajacy kogos kto sie boi". Odgłos paszczOM!

dbalosc o brak literowk jest zauwazalna

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

9. Data: 2006-09-14 20:28:55

Od: frędzel <abuse@[127.0.0.1]> szukaj wiadomości tego autora

gazebo wrote::
> dbalosc o brak literowk jest zauwazalna

jusz mi sie nie kciało, szkoda baterii :P

10. Data: 2006-09-15 17:26:32

Od: "K.Upek" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik stforek napisał:

> Rzeczywiscie odpowiedzi na poziomie, pozazdroscic inteligencji.

Ustaw sobie netykiete !!

Propozycja
Re: wola
Potrzebuje kontaktu
Nieredukowalna złożonoś układów biochemicznych.
Nieredukowalna złożonoś układów biochemicznych.