co to moze byc ???

11. Data: 2006-09-17 20:38:12

Temat: Re: co to moze byc ???
Od: "stforek" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

K.Upek napisał(a):

> Ustaw sobie netykiete !!

Co to ma do rzeczy ? Spodziewalem sie ludzi na poziomie ... troszke sie
pomylilem. Jesli chodzi o dzwiek wydawany gdy ktos sie boi to chodzilo
mi o ... no wlasnie ciezko to nazwac ale wydawalo mi sie ze to jasne.

PS. jesli nie macie nic do powiedzenia (napisania) ciekawego to po co
piszecie te glupoty ? nie macie niczego lepszego do roboty ?

12. Data: 2006-09-17 21:12:27

Od: frędzel <abuse@[127.0.0.1]> szukaj wiadomości tego autora

stforek wrote::
> PS. jesli nie macie nic do powiedzenia (napisania) ciekawego to po co
> piszecie te glupoty ? nie macie niczego lepszego do roboty ?

To samo mógłbym pomyśleć o zadającym pytanie rozpoczynające ten wątek.
Zgadywanie dźwięków to może lepiej na jakąś grupę audio? Bo jakby ktoś
za przeproszeniem "puścił bąka" w tym autobusie, to raczej nie mialoby
to podłoża psychologicznego, tylko zwieraczowe czy też ciśnieniowe.

13. Data: 2006-09-18 07:03:12

Od: "stforek" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

frędzel napisał(a):

> [...]
> za przeproszeniem "puścił bąka" w tym autobusie, to raczej nie mialoby
> to podłoża psychologicznego, tylko zwieraczowe czy też ciśnieniowe.

nie chodzilo mi o zgadywanie co to za dzwiek, nie czytasz uwaznie bo
napisalem ze wydaje mi sie ze ma to podloze nerwowe czy tez
psychologiczne, jesli uwazacie inaczej badz nic nie potraficie
powiedziec na ten temat (sensownego) to mozna sie nie wypowiadac albo
powiedziec wprost : nie wiem co to jest

14. Data: 2006-09-18 15:25:13

Od: "K.Upek" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> psychologiczne, jesli uwazacie inaczej badz nic nie potraficie
> powiedziec na ten temat (sensownego) to mozna sie nie wypowiadac albo

Powiem ci w prost
pl.rec.weterynaria

napisz tam że od jakiegos czasu ruchasz swojego psa - i dlatego dziwen
dzwieki wydeje, bojisz sie o niego bo jest dla ciebie jak ojciec i
poniekad jest tym ojcem

15. Data: 2006-09-18 15:26:36

Od: "K.Upek" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to ma do rzeczy ? Spodziewalem sie ludzi na poziomie ... troszke sie

to że odpowiada sie pod postem a nie nad

> PS. jesli nie macie nic do powiedzenia (napisania) ciekawego to po co
> piszecie te glupoty ? nie macie niczego lepszego do roboty ?
> \

Chłopie my tu ci prubujemy pomuc !!

16. Data: 2006-09-18 16:56:49

Od: "Przemek Czerkas" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "stforek" napisal:

> ostatnio jezdzac pewnym autobusem, zauwazylem ze jezdzi nim kobieta
> ktora wydaje ciagle pewne dzwieki, jest to jakby zduszone mruczenie,
> momentami dzwiek przypominajacy kogos kto sie boi, nie smieje sie
> oczywiscie z osoby natomias interesuje mnie jakie to moze byc
> schorzenie, jakos podejrzewam podloze psychiczne, czy takie cos jest
> znane ?

Tez kiedys to spotkalem, kobieta w srednim wieku, dzwiek przypominajacy
syczenie. Rozmowa przebiegala zupelnie normalnie, oczywiscie nie smialem
o to zapytac.

--
Pozdr. Przemek

/* mem_routines.h */
success = malloc(655360); /* [billg] this should be enough for anybody */

17. Data: 2006-09-18 18:53:18

Od: plunk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"K.Upek" chciau napisaci:
> to ze odpowiada sie pod postem a nie nad

ty kszyho nie mondruj bo muwi siem:
"to ze odpowiada sie przed postem a nie po"

--
.:\:/:.
.:\:\:/:/:.

18. Data: 2006-09-18 19:04:49

Od: plunk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PLUNK" chciau napisaci:
> "K.Upek" chciau napisaci:
>
> ty kszyho nie mondruj bo muwi siem:
> "to rze odpowiada sie pszed postem a nie po"

a wieszczemu ??
no bo po posicie nie masz mocy z guodu.
faine, nie :)))))))))

--
.:\:/:.
.:\:\:/:/:.

19. Data: 2006-09-18 20:36:01

Od: "K.Upek" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik plunk napisał:

> "PLUNK" chciau napisaci:

> a wieszczemu ??
> no bo po posicie nie masz mocy z guodu.
> faine, nie :)))))))))

co ty jestes za kurwa ?? wypierdalaj

20. Data: 2006-09-18 20:36:41

Od: Romek_24 <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemek Czerkas napisał:

> Tez kiedys to spotkalem, kobieta w srednim wieku, dzwiek przypominajacy
> syczenie. Rozmowa przebiegala zupelnie normalnie, oczywiscie nie smialem
> o to zapytac.

po wszystkime ubrałes sie i wyszedłes :PP

Propozycja
Re: wola
Potrzebuje kontaktu
Nieredukowalna złożonoś układów biochemicznych.
Nieredukowalna złożonoś układów biochemicznych.