co to za dolegliwosc

1. Data: 2006-06-18 15:03:08

Temat: co to za dolegliwosc
Od: "mw158979" <n...@p...gazeta.pl.dowidzenia> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Sporadycznie dopada mnie pewna dolegliwosc.

Pojawia sie klucie w klatce piersiowej w okolicy serca.
Moze byc slabe lub silne. Jesli jest slabe to daje
o sobie znac przy glebokim wdechu dopiero,
jesli jest silne to czuc go przy nawet przy calkowitym
wydechu. Nasila sie wraz z nabieraniem powietrza
i slabnie przy wydechu. W skrajnych przypadkach
jest tak silne, ze uniemozliwia rozsadny wdech,
nie mowiac o glebokim. Bol mozna tez zlagodzic
garbiac sie. Czasami przejdzie po kilku sekundach,
ale potrafi tez trzymac dluzej - kilka minut. Ostatnio
trafilo sie nawet kilkanascie. Po takim czasie
tlumionego oddychania zrobilo mi sie slabo. W koncu
przeszlo, chyba po kawie. W miedzyczasie zmierzylem
sobie cisnienie i wyszlo jakies strasznie niskie:
100/50, puls 40.

Jak to sie nazywa, co jest przyczyna, co efektem?
W morfologii nie wyszlo w kazdym razie.

hej

2. Data: 2006-06-18 16:56:04

Temat: Re: co to za dolegliwosc
Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mw158979" <n...@p...gazeta.pl.dowidzenia> napisał w
wiadomości news:e73psc$scj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> sobie cisnienie i wyszlo jakies strasznie niskie:
> 100/50, puls 40.
>
> Jak to sie nazywa, co jest przyczyna, co efektem?

Radzilabym udac sie do kardiologa, bo to moze byc zapalenie osierdzia, choc
moze to byc tez np. zapalenie pluca w tym akurat miejscu albo tez zwykly
nerwobol, ktory niestety potrafi byc uciazliwy. Przydaloby sie zrobic
badanie ECHO, EKG i RTG pluc. Proponuje wziac 1g aspiryny dziennie w celu
dzialania przeciwzapalnego i udac sie do lekarza. Pozdrawiam.

3. Data: 2006-06-18 21:08:14

Od: "bynio" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja poszukałbym przyczyn w kręgosłupie.

4. Data: 2006-06-18 21:08:15